פרק 16

4.1K 230 32
                                    

ליאב דפק על דלת הכניסה העשויה מעץ וכשלא קיבל מענה - גישש עם ידו עד שמצא את המפתח שהוסתר מעל לארון החשמל שליד דלת הבית.

הוא הכניס את המפתח לחור המיועד, סובב אותו ולבסוף פתח את הדלת ונכנס.

ליאב סגר אחריו את הדלת בשקט והציץ בסלון שהיה ריק מאדם. לאחר מכן, הוא עבר את המסדרון ופתח את הדלת המוכרת. קור עז הוא חש כשנכנס אל החדר, אך ליאב התעלם ממנו לחלוטין והתקדם אל המיטה הזוגית והלבנה.

״שקד.״ הוא קרא בשקט וליטף את שיערה החום בעדינות. כשהבין ליאב ששקד לא תתעורר בדרך עדינה כמו זו, החל לנענע את גופה בעדינות עד שעיוותה את פניה ופקחה את עיניה בחוסר הבנה.

״ליאב?״ שקד שאלה בפליאה בקול רדום וצרוד. היא הרימה את ראשה מהכרית וגרמה לשיערה להתהפך מעט על פניה, ״מה אתה עושה פה?״ העייפות הייתה ניכרת בקולה.

״באתי לבקר אותך.״ השיב בחיוך וליטף את פניה העייפות.

שקד הנחיתה את ראשה חזרה על הכרית והרימה את הפוך העבה על גופה, חדרה היה קר מדי והיא חיפשה בעיניה את שלט המזגן כדי להדליק אותו למעט זמן כדי שיחמם את החדר.

שקד שנאה מזגן על חום, היא תמיד הרגישה שהמוח שלה מתייבש מהחום של המזגן ובמהרה הייתה חשה בכאבי ראש חזקים בגללו.

״איפה השלט?״ היא מלמלה לעצמה בחוסר הבנה והמשיכה לחפש אותו בעיניה.

״בואי.״ ליאב שהבין את המצב, פתח בפניה את זרועותיו ואפשר לה להתחמם בין גופו, אולם זו העדיפה להשאר רצינית ולקפוא מקור. כעסה על ליאב עדיין לא פג.

״למה באת, ליאב?״ שקד התעוררה על עצמה והביטה בו באדישות, היא לא שמחה לראותו וגם לא הבינה איך הצליח להיכנס אל ביתה, השעה שנחקקה על השעון הייתה מוקדמת והבהירה לשקד שזו שעה שהוריה עדיין אינם בבית כדי לפתוח לו את הדלת. אך כרגע השאלה שהכי עניינה את שקד הייתה מדוע ליאב כאן, היא הייתה בטוחה שאין עוד מה להגיד ושדרכם נפרדו כבר באותה שיחת פלאפון שערכו בזמן ששקד שהתה בפולין.

שקד לא האמינה שצריך לוותר על קשרים כל כך מהר אולם בגלל הרושם שקיבלה, כלומר - שבשביל ליאב היא סך הכל העלאת אגו וצחוק עם החברים, היה נראה לה שאין על מה לדבר או על מה להילחם, שאין בקשר ביניהם דבר שבגללו אסור להם לוותר על הקשר החברי הטוב שנרקם ביניהם.

״אולי תתעוררי על עצמך קודם? נדבר כמו שצריך, לא כשאת רדומה.״ ליאב הציע ושפשף את ידיו זו בזו בניסיון לחמם אותן, ליאב בהחלט הבין למה שקד חיפשה את שלט המזגן. מזג האוויר היה קריר אך החדר של שקד היה עוד יותר קר.

הוא הביט בה ברצינות ולא תכנן ללכת מביתה של שקד עד שיבין את פשר הכעס שלה כלפיו, הוא רצה לשמוע את הצד שלה בסיפור ולהסביר לה שלעומת מה שחשבה שקד, ליאב לא התכוון לוותר עליה בכזו קלות.

ואז כשהופעתWhere stories live. Discover now