פרק 25

4.1K 312 69
                                    

עיניה של שקד ריצדו על מסך הנייד ו-וידאו שאינן פספסו דבר בזמן שזוהר ערבבה במרץ את הבלילה הלבנה שהייתה בקערת הזכוכית.

קמח, אבקת אפייה, סוכר, ביצים, שמן, חלב. - הכל יש.

שקד הניחה את המחבת על הכיריים והדליקה את הגז, שופכת מעט שמן ומחכה שיתחמם כדי שתוכל לשפוך מהבלילה לתוך המחבת.

"את מוכנה כבר לספר לי מה העניין?" זוהר שאלה כשעיניה של שקד בהו בשמן המתחמם בריקנות, "אני במתח." היא נשענה על השיש והביטה בחברתה הטובה.

לשקד לא היה שמץ של מושג כיצד חברתה הטובה תגיב לגילוי החדש, להתקדמות ביחסים בין ליאב לבינה, והאמת, שקד בעצמה לא ידעה מה היא חושבת על היחסים המשונים עם ליאב שהיו לה חדשים וזרים, שונים מכל מה שהכירה עד היום. הרי היא לא הייתה מסוג הבחורות שמחליפות גברים על ימין ועל שמאל, וגם לא מאלה שכבר יודעות עולם ומלואו בנוגע ליחסים בין גבר לאישה וזוגיות.

היא אפילו לא ידעה כיצד להגדיר את היחסים עם ליאב; הם לא היו בני זוג, הם לא היו רק ידידים והם גם לא היו יזיזים - אפילו הגדרה במילון אין למה שקורה ביניהם.

"ליאב ואני התנשקנו." שקד סיפרה והעבירה את מבטה אל זוהר, היה משהו משחרר בלפלוט את המשפט הזה החוצה. כל-כך הרבה זמן שקד רצתה לספר לזוהר על הנשיקה שלה עם ליאב שקרתה בערב שבו הם יצאו לדאבל-דייט עם כריסטינה ולביא והדבר נדחה, בעיקר כי בקושי שנייה בודדה הייתה להן אחת עם השנייה מבלי שמישהו יופיע בסביבה ויפריע לשיחה. בכל אותן הפעמים ששקד הייתה קרובה לספר לזוהר, היה מישהו שצץ ועצר את שקד מלספר על כל מה שעובר בין ליאב ובינה; על כל הרגשות שמתעוררים, המבטים הסתמיים והנשיקות שמטעות חד-פעמית מתחילות להפוך למן הרגל משונה.

"מה-"

"פעמיים." היא קטעה את זוהר לפני שזו הספיקה לדבר ולעכל את דבריה של חברתה. זוהר לא חשבה שיקרה דבר כזה מאחר ושקד הבהירה לה כיצד ליאב רואה אותה. שקד שיתפה את זוהר שליאב סיפר לה כמו לחברה טובה שהוא יוצא עם בחורה, דאז, למרות שזה היה שקר שליאב המציא לה כדי לראות איך היא מגיבה לעניין. מאז ליאב הספיק להתוודות על השקר, אולם שקד הייתה באופוריה מטורפת באותו הערב שהיא שכחה מהוידוי הזה לגמרי. הוא נמחק מראשה כלא היה, הרגיש כאילו היה חלק מחלום שחלמה בלילה.

"בעצם שלוש פעמים." שקד מלמלה בשקט לאחר חשיבה קצרה, בזמן שיצקה מהתערובת אל המחבת החמה, יוצרת פנקייקים בינוניים כשזוהר מביטה בה פעורת פה.

"לא ציפיתי לזה, שוקי." היא הודתה, "בהתחלה באמת האמנתי שזה רק עניין של זמן עד שזה יקרה אבל אחרי שסיפרת לי על החברות החזקה ביניכם חשבתי שטעיתי לגביכם."

"אנחנו לא ביחד, זוריק, זו פשוט טעות שחוזרת על עצמה." שקד נאנחה בייאוש, היא ידעה שהיא לא צריכה להיסחף לזה אבל היא אהבה את הנשיקות הקטנות של ליאב ושלה שחיממו לה את הלב וגרמו לפרפרים לטייל בבטנה. היא לא רצתה שזה יפסק והיא רצתה שהטעות הזו תמשיך לחזור על עצמה, על אף שהיא הרגישה מוזר עם המצב.

ואז כשהופעתWhere stories live. Discover now