פרק 4

4.5K 259 69
                                    

״האוכל מוכן, הגעת בדיוק בזמן.״ לילך, אמה של שקד, אמרה בשנייה שבתה פתחה את דלת הכניסה לבית ונכנסה אל החלל שקפא מהמזגן שפלט קור.

למרות ששקד אהבה את הקיץ, היא חיכתה שיתחיל הסתיו שישרה אוויר נעים ופחות יבש מזה שקיים עכשיו באוויר. חוץ מזה, בעבור שקד, הסתיו העניק תחושה של חדשנות ורעננות, הוא היה סימן ההיכר בעיניה לתחילתה של שנה חדשה ולסיומה של השנה הקודמת והיא בהחלט חיכתה לתחושה הזו באוויר - שהסתיימה השנה ושנה חדשה בפתח.

שקד פלטה גיחוך והמשיכה להתנשם בכבדות, ״ממתי הבת שלך מפספסת זמני ארוחות?״ שאלה בהומור למרות שסך הכל חזרה הביתה מההליכה שעשתה בתזמון מושלם.

היא מיהרה לפרוק את הצמה שקלעה בשערה לפני שיצאה להליכה ולאסוף את שיערה הארוך לגולגול מרושל.

הפעם שקד החליטה שהיא צריכה להפסיק להיות תלויה באימונים של חברותיה ולהתחיל להסתמך באימוני הכושר שלה אך ורק על עצמה למרות כל הקושי שלה בדבר.

לבסוף היא תתרגל לאימונים שלה עם עצמה ואפילו תאהב אותם כפי שאהבה את האימונים עם החברות הטובות שלה - כך עודדה את עצמה.

שקד אף התלבטה האם להרשם למכון כושר או להמשיך עם התרגילים שעשתה בבית וההליכות שהחליטה לעשות. הערב, זו הייתה ההליכה הראשונה שעשתה שקד והיה לה נחמד, האוויר היה מעט חמים אך היה עבורה תענוג להביט בשמיים הכחולים והכוכבים המנצנצים. היא האמינה שכשתערוך את ההליכה בשעה יותר מוקדמת, בזמן שקיעת השמש, היא תהנה אף יותר מהטיול הרגלי שלה.

ההליכה שעשתה שקד, גרמה לה למחשבות רבות, בין היתר, היא חשבה על הלימודים וניסתה לעכל את העובדה שזוהי שנתה האחרונה בתיכון.

שקד חשבה גם על המורה החדשה להיסטוריה שנראתה לה מעצבנת, על חברותיה שלא הצליחו לעודד אותה אחרי הדייט הכושל עם ליאב ועל שהיה כל כך טוב אם בת דודתה - נועה, הייתה גרה קרוב אליה ולא באילת הרחוקה.

ההליכה הזו הייתה מעין תרפיה עבור שקד והיא החליטה שכדאי שתהפוך אותה להרגל ולא תותיר אותה כדבר חד פעמי, שנעשה פעם אחת ובזאת הסתיים.

״איפה אבא?״ שקד שאלה וחטפה ביס מהסלט שחיכה על שולחן האוכל יחד עם גבינות.

״הוא במקלחת,״ לילך השיבה ולפני ששקד הפסיקה לבלוס מהסלט כדי לחכות לאביה - אמה עצרה אותה, ״אבא יוצא לאכול בחוץ עם חברים, תמשיכי לאכול. החביתה שלך בוודאי כבר מוכנה, אני אביא לך אותה.״ היא לטפה את ראשה של בתה והתקדמה אל עבר המטבח.

״עם מי חזרת אתמול בערב?״ אמה של שקד שאלה בהתעניינות וחזרה מהמטבח עם צלחת מדיפה בריחה הטוב של החביתה ששקד בקשה לארוחת הערב, ״בדיוק כשחזרת הסתכלתי מהחלון וזה לא היה נראה לי רכב מוכר של אחד מהחברים שלך. נכנסת הביתה מבואסת אז לא הצקתי לך עם זה.״ לילך הסבירה לבתה שלגמה מכוס המים הקרים שמלאה לעצמה.

ואז כשהופעתWhere stories live. Discover now