״ליאב, הרגת אותי.״ שקד התנשפה בחוזקה ולקחה את בקבוק המים הקר שממנו ליאב לגם אחרי שסיים.
היא גמעה מהמים במהרה, כל כך צמאה, ואז נגבה את הזיעה שעטרה את מצחה.
״חשבתי שאת פדלאה, הפתעת אותי לטובה.״ ליאב הודה ומשך אותה אליו, חיבק אותה כשזיעתם מתערבבת.
״איכס, ליאב. חם לי.״ היא השתחררה ממנו בגועל וגרמה לליאב לפרוץ בצחוק.
״אני מרגישה שהשרירים ברגליים מתחילים להיתפס לי, כמה קללות אתה הולך מחר לחטוף כשאני אקום בבוקר לבית הספר.״ שקד הוסיפה ונענעה את ראשה כלא מאמינה שהביטה בו ונשכה את שפתיה.
זה היה אימון כושר מעולה, הכי טוב שעשתה שקד אי פעם. היא הרגישה איך ששריריה עובדים, פועלים היטב, כמו שצריך, לא בולשיט, ואפילו הצליחה לדמיין איך שהגוף שלה יתחטב עד מהרה, לאחר מספר אימונים כמו אלו עם ליאב.
״תראי אותה.״ ליאב הורה לשקד והחווה עם ראשה אל הבחורה שעמדה לצד עמדת המשקולות.
היא נראיתה בעיניי ליאב יפהפיה וכך גם בעיניי שקד שהבינה מיד שליאב שם עליה עין.
״זה השלב שאתה נוטש אותי לחמש שעות?״ שקד שאלה והחזירה את מבטה לליאב שהמשיך להביט בבחורה ואז העביר את מבטו אל שקד. זה יהיה שקר להגיד שליבה של שקד לא דפק בעוצמה מעצם ההתעניינות של ליאב בבחורה אחרת, שהיא לא היא. זה הפריע לה ואף גרם לה להרגיש צביטת פספוס קטנה בלב, כנראה שהכל יכול היה להראות אחרת לו שקד הייתה מגלה על הרגשות שחשה מוקדם יותר ומדברת על כך עם ליאב, יכול להיות שזה היה לטובה וגם יכול להיות שלרעה, אולם לפחות שקד אינה הייתה חשה כרגע את תחושת הפספוס הכואבת.
״כמה דקות.״ הביט בה בחיוך מתנצל. בשבוע ששקד לא הייתה בארץ ליאב הבין שהוא צריך להתגבר עליה בדרך כלשהי, הוא לא יכול להידלק דווקא עליה, על זו שהפכה לידידיה טובה שלו.
היה נראה לו שההדלקות שלו עליה אינה הדדית והוא החליט להשקיט את חבריו שהתלהבו משקד, בעיקר אחרי הערב שהעבירו ביחד איתה ועם אביב, בן דודה. הוא התעלם מהדיבורים של עוז ואביעד עליה ומהעובדה שהם עצמם רצו שהתפתח בינה לבין ליאב קשר רומנטי. ליאב הבין שבסופו של דבר כל המחשבות על שקד וההדלקות הזו לא תעשה לו טוב.
״אני יכולה לחזור ברגל, זאת לא בעיה.״ שקד השיבה בחוסר אכפתיות, היא לא תכננה לחכות שליאב יחזיר אותה לביתה. מכון הכושר שבו שהו השניים היה במרחק עשרים דקות מביתה של שקד.
אמנם לשקד לא היה כוח ללכת ברגל אבל זה אולי יעזור לשריריה התפוסים להשתחרר מעט.
״שקד, אל תתחילי להתווכח איתי.״ ליאב הביט בה ברצינות, ״כמה דקות ואני חוזר, בינתיים תעשי מתיחות.״ הוא תפס בלחייה בחוזקה וגרם לשקד להחטיף לגופו עם המגבת הלבנה שאחזה בידה.
YOU ARE READING
ואז כשהופעת
Romanceאחרי לילה ארוך ששקד פרץ מעבירה במועדון שהכניסה אליו אינה מותרת לבני גילה, היא פוגשת באופן מפתיע בליאב אלקיים - אותו חייל שגדול ממנה בארבע שנים והספיקה להכיר דרך יישומון האינסטגרם. האחד שמבלי להכיר אותו ולפגוש אותו פנים מול פנים, הצליח לשבות את שקד ה...