פרק 31

4.4K 320 83
                                    




שקד הביטה בשעמום בגשם שטפטף בחוץ והרטיב את החלון. היא העבירה את מבטה אל זוהר שהתקדמה לכיוונה כשבידיה שתי כוסות שוקו חם מוקצף - הדבר הכי מנחם כשקריר בחוץ ויורד גשם.

"תודה." שקד חייכה בהוקרה ולקחה מידיה של זוהר את אחת מכוסות הזכוכית החמימות שאחזה בידיה, והרגישה לפתע גל חום נעים בידה.

מוחן של השתיים היה גדוש במחשבות. האחת התעסקה במחשבות על המפגש העתידי עם משפחת אלקיים בעוד השנייה הוצפה במחשבות בלתי-פוסקות על הערב שהתחיל טוב אך נגמר רע.

"הלוואי שהייתי יודעת שהערב יסתיים ככה, הייתי חוסכת מאיתנו את כל הסיטואציה הנוראית הזו." זוהר אמרה וחשה באי-נעימות, היא הרגישה שבגללה כל הערב הסתיים בצורה איומה, בגלל הרעיון המטופש שלה לעשות ערב קריוקי.

"את חייבת להפסיק להאשים את עצמך במה שקרה." שקד אמרה בנינוחות ולגמה מהשוקו שחימם את גרונה עד מהרה.

"את לא יכולה לשלוט במעשים של אחרים. זה הפה הגדול של דניאל והמוח המעוות שלה שחשב שזה יהיה מאוד נחמד לנסות להשפיל אותי במקום לפתור את מה שמציק לה." היא גלגלה את עיניה והניחה את הכוס על השולחן. כל העצבים ששקד הדחיקה עלו בפעם המי יודע כמה. היא הרגישה שלא משנה כמה ניסתה להשתחרר מהכעס, היא לא הצליחה. היא לא הצליחה להעביר את מה שקרה ולסלוח לדניאל על האמרה הזו, ולמען האמת; דניאל גם לא בקשה סליחה, השתיים לא דיברו מאז מה שקרה אמש.

"את מכירה את דניאל, כשהיא כועסת על משהו גם אלוהים לא יכול לעצור אותה. נכנס בה איזה שד." זוהר אמרה ונאנחה. היא ידעה ששקד צודקת אבל הסיטואציה הזו הייתה לה קשה, לא משנה כמה פעמים היא ניסתה להוריד מעצמה את האשמה שחשה על אתמול בערב, זה לא השתחרר ממנה. הרי היא זו שהציעה את המפגש הזה ולולא הייתה מציעה אותו מלכתחילה שרשרת האירועים הללו לא הייתה מתרחשת.

רגע אחרי שהמפגש התפוצץ וכולם הלכו, אורן ניסה לשכנע את זוהר שהיא לא אשמה בכלום, הוא טען שהסיטואציה הזו הייתה קורית בדרך כזו או אחרת, דניאל אגרה המון על שקד בעוד שקד צברה כעס ותסכול על דניאל בגלל העקיצות שזרקה לעברה פה ושם, כך שזה היה מתפוצץ במוקדם או במאוחר, ולדעתו מזל שזה קרה ליד החברים הקרובים ולא עם אנשים שרק היו מלהיטים עוד יותר האווירה וגורמים לפיצוץ להיות גדול אף יותר.

"אז שתלמד להשתלט על זה. אני לא מקבלת את זה, גם לי יש קו אדום ומבחינתי היא חצתה אותו מזמן. הפעם אני לא מוותרת, עם כל הקושי אני לא מתכוונת לחזור לדבר איתה." שקד השיבה בתקיפות, היא לא התכוונה לסגת מההחלטה הזו והרגישה שלפחות בעת הזו - הדבר הנכון ביותר הוא להתרחק מדניאל וכמה שיותר. היא לא ידעה אם זהו סופה המוחלט של החברות ביניהן אבל לעת עתה כמה שרחוק - יותר קרוב. שתיהן צריכות להרגע.

ואז כשהופעתWhere stories live. Discover now