פרק 19

4.1K 281 134
                                    

שקד הביטה בתפריט בשעמום וניסתה להחליט מה היא מזמינה לעצמה לאכול. תוך כדי היא הייתה עסוקה בלתרגם לליאב ולכריסטינה אחד את השנייה.

"כל-כך, שנאתי אותו בסדרה הזו אבל אחר כך שהוא שיחק בסדרה ההיא שזכתה בפרס אמי בשנה שעברה אהבתי אותו." סיפר לביא וצחק. כל השולחן צחק, רק שקד התעסקה עם התפריט וגלגלה את עיניה בין לבין האמרות המטופשות שלא עניינו אותה.

היא דווקא אהבה עד לא מזמן את אותו השחקן המדובר וצפתה יחד עם אביה בכל הסרטים שבהם השתתף מאז שנת 1997, עד לרגע שספרו שבגד באשתו במשך חמש שנים. אחרי הגילוי על הבגידה הנוראית באישתו, שקד איבדה את הערכה כלפי השחקן הזה ושנאה אותו על כך שפירק את משפחתו - אולי כי הרגישה הזדהות בנושא פירוק משפחה. היא ידעה מה זה שילד צריך להתנתק מדמות שהוא רגיל לראות במשך כל יום, גם אם איננה הדמות האולטימטיבית.

על אף שהמשפחה הקטנה שלה נראתה מושלמת היא לא הייתה כזו, שקד ידעה המון חרא אבל היא הסכימה עם המשפט "מעז יצא מתוק". החיים העניקו לה המון טוב שעושה אותה מאושרת והיא אסירת תודה על כך בכל יום מחדש, הטוב הזה עזר לה להתגבר על העבר, לקום על הרגליים ולא לבכות על מר גורלה.

שקד התעוררה מהמחשבות על השחקן המנוול כאשר חשה ברגל נוגעת בשלה בעדינות והרימה את ראשה מהתפריט המעוטר. היא העבירה את מבטה על לביא שהיה עסוק בדיבור עם כריסטינה, שהאנגלית שלה לא הייתה נוראית כל כך כפי שליאב תיאר אותה, אולם לביא גם ידע מעט ספרדית וזה עזר לתקשורת בין השניים. אולי השידוך הנכון הוא בכלל בין לביא לכריסטינה, הרי ללביא יש סבא ארגנטינאי וכריסטינה חיה כעת בארגנטינה.

שקד העבירה את מבטה חסר ההבנה ופגשה את מבטו של ליאב שהביט בה בשאלה בניסיון להבין מדוע היא מנתהגת ביובש כל-כך.

אולי כי הכרחת אותה לצאת לדייט שהיא לא רצתה מלכתחילה, גאון הדור. - תת המודע של ליאב התעורר.

שקד משכה בכתפיה וחזרה להביט בתפריט המשעמם, לא לפני שזרקה הערה באנגלית על הדברים שנאמרו בשיחה בין כריסטינה לביא, וגרמה לשניים לצחקק. בעיניה דבריה אינם היו מצחיקים אבל זה לא באמת שינה לה דבר.

ליאב אלקיים: מה יש?

ההודעה שגרמה להבזק מהאייפון של שקד הסבה את תשומת ליבה והיא הביטה במסך ואז העבירה את מבטה אל מבטו המודאג של ליאב עליה.

שקד פרץ: כלום.. אני מחפשת מה להזמין בתפריט.

היא השיבה להודעתו ביובש ודבריה אינם היו שקר. היא הייתה כל כך רעבה שהשיחה המטופשת שהתנהלה ולא נגעה בה אינה עניינה אותה מספיק בשביל להראות נוכחות.

ליאב אלקיים: אם הייתי יודע שתתנהגי ככה לא הייתי משגע אותך לגבי הדייט הזה. עשי לי טובה, לפחות תנסי להנות, מבטיח לפצות אותך אחר כך.

ואז כשהופעתWhere stories live. Discover now