״אני שונאת אותו, נועה. שונאת.״ שקד אמרה בעצבנות והביטה בספר המתמטיקה ובדפים הרבים שהונחו על שולחן הלמידה הלבן שלה. היא איחלה לאהוב בן אדם אחר ולא את ליאב- סליחה, היא איחלה ללמוד עם מורה אחר למתמטיקה; אין בן אדם כזה בשם ליאב.
״את בטוחה שכל השנאה הזו מופנית למורה למתמטיקה ולא לאדם אחר?״ נועה שאלה ברמיזה אולם כבר ידעה מהי התשובה, היא ידעה שבת דודתה כל כך פגועה ומתוסכלת ושכך היא משחררת את הרגשות הכואבים, ככה היא מנסה להיפטר מהכאב שחשה בליבה.
שקד נאנחה והתקדמה אל עבר המיטה, נוטשת את שיעורי הבית במתמטיקה, ״אני מבינה שאביב שיתף אותך.״ פלטה בשקט במלמול והתיישבה על מיטתה.
״מה חשבת? קידי, שתשאלי את אביב אם זה הגיוני שגבר יצטער על כך שנישק בחורה, והוא לא יספר לי?״ נועה שאלה, ספק משועשעת ספק רצינית, אך מהר מאוד התרצנה לחלוטין בידיעה שזה לא הזמן לציניות.
״האמת, ציפיתי שתספרי לי מה קורה עם ליאב, לא חשבתי שתספרי על זה לאביב, את אף פעם לא משתפת אותו בנושאי אהבה, גברים וזוגיות.״ לא נותר אף שמץ של שעשוע בקולה של נועה.
״ראשית כל; היית במסע ישראלי שבוע שלם ומן הסתם שהיית עסוקה ולא באמת היה לך זמן להתפנות לדבר איתי, אני יודעת שהלו״ז שם צפוף ושבקושי יש קצת שקט מהכל. ודבר שני; אביב הוא גבר, נועית, הוא יותר מבין מוח של גברים מאיתנו וחשבתי שהוא ידע מה להגיד לי אבל הוא פשוט היה נשמע מופתע מהשאלה שלי והיה חייב לנתק כי קראו לו.״ שקד הסבירה באנחה, אביב הותיר אותה עם תהיות ולא יכול היה לעזור לה לקבל קצת תשובות, מעט הסברים בתור גבר שמבין דבר או שניים בטמטום של המין הגברי.
אביב ידע זוגיות, פרידות וחברויות למיניהן ושקד הייתה בטוחה שיצליח לעזור לה, להרגיע אותה ולהכניס אותה לפרופורציות. אולם עם זאת, שקד לא כעסה על אביב שלא הצליח לעזור לה, היא ידעה שבצבא אין זמן לשטויות ושיש ימים עמוסים יותר וכאלה שפחות - ובמקרה היא התקשרה באחד הימים העמוסים בבסיס.
״אני יודעת, הוא הקליט לי הודעה קולית בוואטסאפ שאני אדבר איתך ואראה מה קורה כי אתמול הוא לא הספיק לחזור אלייך ועכשיו המפקד שלו כועס עליו, אז התקשרתי לשמוע מה קורה.״ נועה סיפרה וניסתה להסביר לשקד מדוע אביב לא עזר לה או חזר אליה מאז שיחתם אתמול בערב.
שקד ידעה גם מבלי שנועה תסביר לה שאם אביב לא התקשר אליה אחרי השיחה אמש הוא באמת עסוק ולכן היא לא ייחסה לכך חשיבות רבה.
״אני לא יודעת מה קרה פתאום עם ליאב, אני לא מצליחה להבין מה קורה אבל אני יודעת שהוא זבל אם זה עוזר.״ היא אמרה לנועה ומשכה בכתפיה, קמה ממיטתה והחלה ללכת מצד לצד בחלל חדרה.
״לפני קצת פחות משבועיים התנשקנו ולא הייתה תחושת חרטה מאחד הצדדים, שנינו היינו מודעים לכך שזה דבר שלא יחזור על עצמו גם מבלי לדבר על כך, אבל למען האמת הנשיקה הזו חיברה בינינו בימים שבאו לאחר מכן; דיברנו יותר והכל הרגיש קליל וטוב.״ שקד ספרה בקצרה על מה שאירע מאז אותה נשיקה מדהימה. ״גם באימון שעשינו הכל היה מאוד קליל וטוב עד שבדרך חזרה ליאב התהפך די בפתאומיות, הוא נהייה קריר אבל הייתי בטוחה שזה מעייפות כי לא היה שום סימן מקדים לכך שמשהו שונה מצידו אז בסוף הנסיעה הוא הפיל עלי את הפצצה הזו שהוא מצטער על הנשיקה."
YOU ARE READING
ואז כשהופעת
Romanceאחרי לילה ארוך ששקד פרץ מעבירה במועדון שהכניסה אליו אינה מותרת לבני גילה, היא פוגשת באופן מפתיע בליאב אלקיים - אותו חייל שגדול ממנה בארבע שנים והספיקה להכיר דרך יישומון האינסטגרם. האחד שמבלי להכיר אותו ולפגוש אותו פנים מול פנים, הצליח לשבות את שקד ה...