כמו חלק ממחזור החיים, עוד דבר הסתיים לו. שנה שלמה, מלאה בחוויות, זכרונות, הצלחות וכשלונות, הגיעה לסיומה ושקד עמדה בפתחה של שנה חדשה.
היא התרגשה לקראת השנה החדשה שעמדה להגיע ואהבה את ההרגשה של התחלה של פרק חדש בחיים, ובכל סוף שנה שמחה שעמדה לקראת שנה חדשה.
זה הרגיש כאילו דף לבן חדש נפתח, כולם קיוו שהשנה תהיה השנה המושלמת, שתהיה מדהימה יותר מהשנה הקודמת, הכינו דף עם מטרות - אחד כזה שאחרי שבוע שוכחים ממנו וממשיכים להתנהל כאילו כלום לא קרה, כאילו לא הבטיחו לעצמם שהשנה יתנהלו אחת, שיגשימו את המטרות ולא ישבו רגל על רגל - אבל ככה זה תמיד. מבטיחים הבטחות ושוכחים מהן.
למען האמת, שקד לא יחלה שהשנה החדשה שבפתח תהיה יותר טובה מהשנה הנוכחית, כי מבחינתה השנה הנוכחית הייתה השנה המושלמת למרות הכל. היא הרגישה שבשנה הזו היא התבגרה מאוד, הפכה מנערה צעירה לבחורה צעירה. למדה על עצמה, התפתחה בתור בן אדם, לקחה החלטות חשובות בחיי והתאהבה.
שקד רצתה שהשנה החדשה תהיה מדהימה כמו השנה הזו. גם המגרעות של השנה הזו לימדו אותה המון וחישלו אותה, הכינו אותה לעתיד שיבוא ולימדו אותה להתנהל במצבים שונים. היא שמחה על כל מה שהיא חוותה השנה - לטוב ולרע, על המסע הזה שהשנה הזו הייתה עבורה.
שקד הביטה במסך הנייד בחיוך, הגבר האהוב עליה הופיע על המסך והביט בה עם המבט הכובש שלו, ואם מישהו היה רואה אותם ככה מדברים בשיחת וידאו ב'פייס-טיים', הוא היה חושב שהם זוג שלא נפגש חודשים, שנמצא במרחק שנות אור אחד מהשנייה.
אולם במקרה של שקד וליאב, הם היו סתם זוג דביקים בתחילת הקשר שחיכו לכל הזדמנות אפשרית כדי לדבר, ושקד קיוותה שמשהו מזה יישאר גם כשהבעיות יגיעו, שעדיין משהו בכל הדביקיות שלהם תשאר ותאחד ביניהם. הרי אין זוגיות בלי בעיות.
הם היו בסך הכל זוג צעיר, בחיתולים של הזוגיות, אבל שקד הייתה יכולה לומר בלב שלם שהחודש וחצי הללו של ליאב ושלה יחד, היו אחד החודשים היפים שהיו לה, בעיקר בשנה הזו שהיו בה לא מעט משברים.
השנה הזו הייתה בשביל שקד מעין אבן-דרך. היא למדה על חברות - איך חברות אמורה להתנהל ומצאה עצמה מגיעה למסקנה בכל הקשור לדניאל ולינוי שעם כמה שהיא אהבה אותן החברות שלנו כבר לא הייתה חברות אמיתית, זה כבר לא היה אותו הדבר, הבנות לא היו הן; אותן חברות טובות שמפרגנות אחת לשנייה ומרגישות בנוח לספר הכל זו לזו, הן איבדו את עצמן בדרך. התרחקו, לא הסתדרו כמו פעם. זה קורה בין חברים, בעיקר בגיל הנעורים שהכל מתחיל קצת להשתבש וכל אחד מגלה את עצמו יותר. החברות הזו לא נועדה להתקיים יותר.
שקד למדה השנה גם על אהבה וזוגיות - עם ליאב הכל היה שונה ממה שהיא הכירה, ממה שהיה לה עם עידו; עם עידו דייטים היו לשבת על ספסל ולאכול גלידה, לדבר על שטויות של בית ספר ועל ריבים שהיו עם החברים בתיכון. עם ליאב דייטים היו לצאת לבלות, להכיר יחד מקומות חדשים, לדבר על מה שעבר על כל אחד מהם בימים שהם לא היו יחד. הם אפילו הכירו אחד את השנייה למשפחות, ממש כמו זוגיות אמיתית בין אנשים בוגרים. עם ליאב, שקד חוותה אהבה שהרגישה לה בוגרת יותר, אחת כזו שזורמת בעורקים והיא הרגישה שהיא נושמת אותה בכל עת.
YOU ARE READING
ואז כשהופעת
Romantikאחרי לילה ארוך ששקד פרץ מעבירה במועדון שהכניסה אליו אינה מותרת לבני גילה, היא פוגשת באופן מפתיע בליאב אלקיים - אותו חייל שגדול ממנה בארבע שנים והספיקה להכיר דרך יישומון האינסטגרם. האחד שמבלי להכיר אותו ולפגוש אותו פנים מול פנים, הצליח לשבות את שקד ה...