Weszłam do szkoły i na schodach na przeciwko wejścia do szkoły zobaczyłam Mata.Siedział z kolegami,nie wiedziałam czy podchodzić i nie podeszłam.Poszłam za to do biblioteki po kolejne książki.Znowu była tam Titi
-Hejka
-O hej Cassy,czego dzisiaj potrzebujesz?
-Geografii,Wosu,Informatyki.
-A więc potrzebujesz tylko Geografii-dziewczyna zaczęła iść w stronę jednej z półek
-a co jak sprawdzą czy mam książki
-to powiesz że w bibliotece nie ma-dała mi książke-Jak ci się podoba w szkole?Dużo osób poznałaś?
-Jest fajnie,ale poznałam tylko jednego chłopaka
-Uuuu..jakiego?Któż to taki?
-Matt Jons nie wiem czy kojarzysz.- z jej twarzy zeszła radość.
-Lepiej uważaj na niego
-Czemu?
-On i jego gang to niebezpieczne towarzystwo
-Wiem jakiego ryzyka się podejmuje,ale dzięki za radę.
-Uwierz mi że nie wiesz w jakie bagno się pakujesz, a ja nie wiem czemu Matt ci na to pozwala.
-Ufa mi, lece szukać sali geograficznej pa.-Coś jest między nią a Matem,tylko jeszcze nie wiem co.
Weszłam do sali od geografii, były tam pojedyncze ławki,usiadłam w drugim rzędzie przy oknie bo tam było tylko miejsce. Zaczęła się lekcja,czułam cały czas czyjś wzrok na sobie.Gdy w końcu nie wytrzymałam i się obróciłam na ukos ode mnie po lewo siedział zielonooki blondyn i to on mi się przyglądał,i gdy na niego spojrzałam nawet nie odwrócił wzroku,tylko perfidnie mi się przyglądał.Obróciłam się ponownie w orientacji do tablicy i przerzuciłam włosy na lewą stronę,żeby zakryć mu widok i czekałam tylko końca tej lekcji.
Gdy wyszłam z klasy chłopak ten sam który się na mnie patrzył podszedł do mnie.
-Hej, skąś cię kojarzę-zagadał idąc koło mnie
-Wątpię, jestem tu nowa
-Ja też jestem tu nowy, mieszkałaś może wcześniej w Nowym Yorku?
-Tak, skoro mnie kojarzysz, to co o mnie wiesz?-Byłaś z Joshem,i go zostawiłaś. Tyle wiem.Chłopak się załamał i popełnił samobójstwo.
-Po pierwsze nie byłam z nim,tylko on się głupio zakochał.A po drugie załamała go śmierć Ojca, nie moja przeprowadzka.-Chłopak szybkim ruchem przycisnął mnie do szafki i zaczął dusić.Próbowałam go odepchnąć ale miał więcej siły niż ja.
-Josh to był mój najlepszy przyjaciel,a ty nawet nie zapłakałaś na jego pogrzebie.Obiecałem sobie, że go pomszczę, a los chciał żebym cię spotkał suko.
CZYTASZ
Córka Gangstera [Zakończone]
Short Story" -Strzeliłam, ale ja tego chciałam, nie czuję się winna, i to jest najgorsze Rose. Ja nie wiem jak tata się czuję, kiedy to robi. A Matthew o niczym nie wie, chociaż jest moim chłopakiem, to nie ma sensu. Chyba muszę zmienić moje podwójne życie." N...