▪️Tökéletes▪️

2.7K 255 84
                                    

Az egész tetoválási folyamat alatt Jimin végig ott maradt velem és beszélgettünk, felidézve a régi iskolás éveinket, hogy mennyi csínytalanságot is követtünk el. Ahogy elnézem külsőre tényleg sokat változott, de a személyisége megmaradt. Ugyanolyan szerény és bájos, mint volt. Sokat nevettünk és hülyültünk.

Jungkook pedig mindvégig mogorva és undok maradt.

Miután áthaladt a csípőcsontomon, a fájdalom már elviselhetőbb lett. És most itt ülök, nem mozdulva, mint egy darab kő, miközben Jungkook beköti a törött bőrfelületet, ahol egy gyönyörű képet faragott be a vászonnak szolgáló bőrbe.

-A kötés ne legyen vizes, és legalább két órát tartsd rajta, de ha többet hagyod az még jobb. A szabad levegőn próbálj úgy sétálni, hogy a lábad fedve legyen, gondolom nem akarod, hogy elfertőződjön. - tovább magyarázza, hogy hogy ügyeljek a kötésre és a tetoválásra is egyben. Eközben ad egy tubus kenőcsöt is, amivel elősegíthetem a gyorsabb gyógyulást.

-Hogyha kell segítség felkenni a krémet, csak hívj. - Jimin közbeszól egy szexi vigyorral arcán.

-Nem hiszem, hogy a barátom örülne neki. - szólok vissza. Ténylegesen nincs barátom, de kíváncsi vagyok Jimin reakciójára, hisz tudja jól, hogy sose volt rendes kapcsolatom. Így is csúfoltak, hát még ha tudták volna azt is, hogy meleg vagyok.

-Milyen barát? - röhögi. -Nincs is barátod.

-Miből gondolod? - önelégülten, keresztbe teszem kezeim, várva magyarázatát. Eközben, Jungkook átvonul egy kisebb asztalhoz, hogy kitöltsön néhány papírt, Jimin pedig nekidőlve a széknek, felém hajol.

-Első sorban, mikor azt mondtam, hogy te és Jungkook randiztok azzal védted magad, hogy 'ma találkoztam vele először' ahelyett, hogy 'van barátom'. De ez a feltétel nem százszázalékban pontos, de a többség mindig azt mondja, hogy nem szingli.

-Ez nem is egy pontos indok arra, hogy nincs barátom.

Jimin szemei gonoszan csillannak fel és Jungkook felhorkant a szoba túlsó végében.

-Nem csak ez az egy bizonyítékom van. - húzódnak mosolyra ajkai, miközben beletúr hajába. S gondolataim egyből másfelé vándorolnak. Vajon Jungkook hogyan nézne ki, ha úgy hordaná koromfekete haját, mint Jimin, megmutatva homlokának szépségét, ahogy néhány rakoncátlan tincs visszahullana. -Láttam a feneked, combod és a nyakad. Nincs semmi jel. - mondta lágy hangján, kiszakítva gondolataimból.

Összeráncolom szemöldököm nemértésemet tükrözve. Jelek? Miféle jelekről beszél? Nyilvánvaló zavaromat látva, halkan elkuncogja magát.

-Wow! Még mindig ugyan olyan ártatlan vagy, mint voltál? - meg akarom védeni magam, hogy nem vagyok ártatlan, de a fiatalabb közbeszól, mielőtt ezt tehetném.

-A szexről beszél. - néz fel a papírmunka közül, megmutatva, ahogy íriszei elsötétülnek, megvillantva egy lila színű zúzódást szeménél. Veszélyesen csábítóan néz ki. -Szívásfoltok. Sebek, harapások, karmolások. Semmiféle jel sincs rajtad.

Ó.

Mondjuk az igaz, hogy még szűz vagyok, hisz a külvilággal nem volt semmiféle érintkezésem a családomon kívül, egészen idáig. Az apám elszigetelt a védelmem érdekében. Ezért vagyok szűz minden téren. De, ahogy én tudom, nem minden szex úgy végződik, hogy tele vagy sebekkel és szívásfoltokkal.

-Attól még tudsz szeretkezni valakivel anélkül, hogy szívásfoltok borítsanak be. - motyogom orrom alatt, próbálva nem elpirulni.

Röhejes mennyire nyilvánvalóan tudatlan vagyok ilyen téren. És ezt ők is látják rajtam.

Aesthete (VKOOK)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant