Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız...
Yarı uyanmaya başladığım da kaslı kollardaydım. Kimin olduğunu anlamamak her halde salaklık olur.
"Koray"
"Şşşt uyumaya çalış odana götürüyorum seni." Korayın sesi adeta kulağımda ninni gibi gelmişti. Onu biraz daha konuşturmak istiyorum.
"Koray"
"Bir şey mi oldu?"
"Konuş"
"Neden?" Dediğinde tek kaşını kaldırdı ve piç gülüşü attı.
"Konuş işte benim için ninni gibi geliyor." Dedim ve onun küçük kahkahasıyla kafamı daha çok boynuna gömdüm ve kollarımı boynuna doladım.
"Ninni ha? İyiymiş. Ha bu arada bu gün koltukta yatmayacağım."
"Ya ne yapacaksın? Ceyhunla yatabilirsin."
"O zevzekle yatmam zaten onun yatağı tek kişilik. Ayrıca o yatağa kendisi zor sığıyor." Söylerken uykunun beni tutsak ettiğini anlamam zor olmadı.
Koray'ın ağzından;
"Akide neden konuşmuyorsun?" Diyip ona baktığımda tüm masumluğuyla uyuyordu. Odasına getirdiğimde yatağına bıraktım ama gidemedim.
Sanki ona bir şey olacak korkusuyla yatağının ucuna oturdum ve o ufak suratına bakmaya başladım.
...
Sabah uyandığımda bu halde uyanacağımı hiç düşünmemiştim. Yatağın ortasına doğru kaymıştım ve akide' nin bacaklarına sarılmıştım.
Utandım galiba ben kalkamadan akide uyanmış, ellerimin olduğu yere ve kızarmış yanaklarıma bakıyordu.
Lanet olsun
Akide' nin ağzından;
Uyandığımda böyle bir manzarayla karşılaşacağım aklımın ucundan bile geçmemişti. Koray bacaklarıma sarılarak uyumuştu. En büyük şok dalgasını yaratan o değil zaten. Koskoca mafya koray demirsoy bana bu halde yakalandığı için utanmış ve yanakları kıp kırmızı.
Allahım artık ölsem de gam yemem.
"Koray" derken yeni uyandığım için sesim çatallı çıkmıştı ve gözlerim şişmiş bir halde ona mahmur mahmur bakıyordum.
"Günaydın akidem. Şey... dün... hiç farketmemiştim. Bilmeden..." diye geveleyince parmaklarımla onu susturup doğruldum.
"Bu yanaklar niye kızardı ki? Yanlışlıkla tekme felan atmadım değil mi?" Endişeli bir ses tonuyla söylediğim kesinleşti ki. Hemen doğruldu ve ellerimi tuttu.
"Hayır boşver sen onu. Yanlız bu olayları tamamen unutmanı istiyorum. Bütün mafya alemine rezil olurum."
"Yok artık koray. Hadi oradan. Gerçekten mi?" Derken çok fazla konuştuğumu farkettim.
"Bak akidem bu hallerim sadece sana farkettiysen."
"Biliyorum. Farkındayım. Kimseye söylemem. Akide daş sana söz dediyse bu sır benimle ölüme kadar gidecek." Dedim ve;
"Ayrıca sende söz vermen gerekiyor."
"Neye?"
"Buna" deyip dudağına küçük bir öpücük kondurdum ve utancımdan yatağımın içine girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL ESPRİ
ActionBir kız bir olayın üstüne aşırı giderse ne olur? Cevap; kız devamlı başına bela alır...