Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız...
"Koray bu dediklerin doğru mu?" Derken yüzümdeki afallamış haline bakıyordu.
"Yada sana öyle geldi." Dedi ceyhun.
Galiba koray yine her zamanki gibi kıskançlık krizine girdi. Kimsenin günahını almaya gerek yok. Bu güne kadar hep beni koruyan ceyhun ve koray olmuştur. Bu koruma olayını biraz abartarak koray üçümüz birlikte kalmamız için bir ev almıştı. Şimdi ben ev dedim ama 3 katlı, kocaman bahçeli bir villa almış, bahçenin içinde havuz vardı. Bu evde bayıla bayıla temizlik yapmayı planlıyordum ama eve girdiğimizde zaten temizlenmişti. Her hafta sonu bir teyze gelip temizliyordu. Ne gereği varsa işte. Temizlik yapmayı seviyorum ve o teyze gidince de üstünden hızlı bir şekilde geçiyorum tabi içime sinerse.
"Koray doktorun yavşadığını sanmıyorum." Dedim. Mr odasına girdim ve beni sedyeye benzeyen yere teknisyen yatırdı.
Kafamı o şeye soktuktan sonra kulaklarımın yanına sünger dürttü.
"Bu sünger ile makinanın sesinin sadece 3/1' ini duyacaksın olabildiğince sakin ve hareketsiz kal ve ayrıca gözlerini asla ben seni çıkarmadan açma. Son olarak üstünde metal yok değil mi?"
"Hayır" dediğimde giderken şunu demeyi unutmadı
"Korkarsan uyumaya çalış zaten en fazla 15 dakika burada kalacaksın."
"Gidebilirsin" dediğimde camın önündeki bilgisayarın önüne oturdu. Bir şeylerle uğraşırken yavaş yavaş makinanın içine kafam girdi.
Seslerin tonları değiştikçe korkum ve kalp atışlarım iyice hızlanıyordu. Tam benim çıkmam için ses verdiğinde makina erorr vermeye başladı. Teknisyen kapıyı açtı beni çekmeye çalışırken gözlerimi açmak istiyordum ama yapamadım. Teknisyenin arkasından koray ve ceyhun girdi. Makinanın sıkışmış olan tekerlekleri hareket etmeyince koray beni ayaklarımdan çekti.
"Akide hareket etmezsen seni çıkaramam buradan. Bayılmadın değil mi?"
Ses veremedim adeta yarı baygın bir durumdaydım.
"Akidem ses ver."
"K-koray" dediğimde hala gözlerim kapalıydı.
"Akidem şimdi elini bana uzat." Dedi. Şu ara makina daha çok ses çıkarmaya başlamıştı. Artık bu haltın içinden çıkmam lazımdı. Bir kere haberde görmüştüm. Makina adamı yutmuştu ve durumu ağırdı.
Allahım bana güç ver.
"Koray hareket edemiyorum. Çok kötü bir ağrı saplandı kafama. Çıkar beni buradan."
"Tamam canım şimdi elini bana uzat." Dedi. Hafif doğrulmaya başladım ve elimi uzattım.
"Gözlerim kararıyor koray." Dediğimde gücüm tükenmişti. Gözlerim kapanırken en son hatırladığım koray beni bu saçma makinadan çıkartmıştı ve beni kollarına almıştı.
...
Gözlerim açılmak için direnirken ne olduğunu anlamaya çalıştım. Sanırım bu sefer de koray ceyhun' a saldırıyordu.
"Zevzek yine ne yaptın da sarışınımın sinirlerini zıplattın?" Dedim ve yamuk yumuk gözlerimi açmaya çalıştım.
Sanırım başardım.
Ceyhun u bıraktıktan sonra yanıma oturdu. "Güzelim iyimisin?" Bunları derken konuşmak için ağzımı açmaya çalıştım. Off kafam çok dönüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL ESPRİ
AksiyonBir kız bir olayın üstüne aşırı giderse ne olur? Cevap; kız devamlı başına bela alır...