SAKİN BE

24 5 0
                                    

Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız...

Koray'ın önüne durdum ve bana bakmasını sağladım. Bakmadı. Ellerimi yüzüne koydum. Yine bağıracağı anda dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

"A-a...ki...de?"

"Özür dilerim koray" kesin çok büyük bir hata yaptım lan. Allah beni kurşuna dizsin emi lan. Yüzüne bakamayacağım için hızla oradan çıktım. Koşuyordum hemde hiç arkama bile bakmadan. Aniden havanın bulutlanmasıyla yağmur başladı, aniden olan bir şey daha ise ağlamam dı.

Ben koray'ın yüzüne bakamam. Beni asla affetmiyecek. Her zaman duygularımı sakladım inkar ettim ama olmadı işte. Bunu yapmalıydım gitmeliyim şimdi de. Şimdi 'yaptıklarımdan pişman değilim ha aklım hala yapamadıklarımda.' Demeyeceğim, pişman da değilim.

Topuklularla daha fazla hareket edemeyeceğimi anlayınca çıkarttım ve ayaklarıma batan ve kesen taşları önemsemeden yürümeye devam ettim.

Arkamdan sesler gelmeye başlayınca iyice irkildim. Arkama baktığımda yine biriyle çarptığımda afalladım. Yüzüne baktığımda çıkarken çarptığım adamdı bu.

"Sen."

"Ne ben?"

"Beni niye takip ediyorsun?"

"Ben... ben sadece özür dilemek için gelmiştim."

"Sen... sen neden özür diliyorsun ki. Kendi hayatımı kendim mahvettim."

"Nasıl ya sadece onu öptün. Bu suç değil ki."

"O beni arkadaş olarak görüyordu. Ben ise... kendime bile söyleyemiyorum ki anla seviyorum."

"Anlıyorum." Dedikten sonra eline telefonu aldı ve birine mesaj attı, devam etti. "Biraz yürüyelim mi kumsalda."

"Neden? Ben insanlara genellikle demeyeyim her zaman güvenmem."

"Bu yaptığın aslında iyi bir şey. Bana güvenmek zorunda değilsin. İstersen gidebilirim ve inan ağlamak sana hiç yakışmıyor." Dediğinde içimden ona saymak istedim ama bir yandan haklı be. Ben ağlayınca mal gibi görünüyorum.

"İyi yürüyelim." Dedim ve göz yaşlarımı sildim. Yürürken biraz da olsa sakinleşmiştim. Sahile geldiğimizde gözlerim bana oyun mu oynuyor bilemedim. O ne lan?

 O ne lan?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu... bu... şey..." iyi kekeledim be. Yanıma baktığımda o adam yoktu korkuyordum bu korku benim için iyi değil lan. Diğer tarafıma da baktım yoktu. Tiz bir çığlık attığımı farketmeden etrafa bakmaya çalışıyordum.

ÖLÜMCÜL ESPRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin