3.

24 6 0
                                    

ütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın...

"Sen Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın...

"Sen hamilesin dünyam."

'Neeeee?'

Hamileyim. Yok artık.

Hiç aklımın ucundan bile geçmezdi çünkü daha bu gün ilk defa midem bulanmış ve istifar etmiştim. Aslında birkaç gündür devamlı yorgundum bunu açıklıyor ama önce bunu teyid etmeliyim.

"Koray şaka falan yapıyorsan çok pis bozulurum." Kahkaha attı.

"Şaka yapacağım bir durum mu sence güzelim?" Deyip anlımı öptü. Ciddi gibi görünüyordu.

"Ayyyyy" diyerek koray'ın boynuna atladım ama yerle bir olduk yatağa doğru.

"Güzelim bence kalk çünkü bir yere çarpma olasılığın yüksekti. Dikkat etmeliyiz." Dediğinde doğruldum ve koray kalkınca yanaklarını sıkmaya başladım.

"Ay sen hem yakışıklı hemde 3. Kez baba mı olacaksın? Vallahi yerim." Dediğinde dudağının kenarını yavaşça ısırdım. Bu halime gülmeye başladığında bende güldüm.

"Yedin zaten ne hani bir deri bir kemik birde şahane kaslarım kaldı." Oha egoya bak ya.

"Tam istediğin de bu degil miydi zaten? " dediğimde tek kaşımı kaldırdım.

"Yani evet ama bunun sonucunda sen bana bakmamış oluyorsun." Dediğinde piç gülüşü atmaya başladı.

"Koray açıkça söyle yani dolandırmana gerek yok ben kötü bir eşmiyim?" İşte tam oldu. Duygu sömürülerim iş başında gözümden de bir yaş düştü. Oldu bu iş. Koray bana şaşkınlıkla bakıyordu.

"Güzelim sen ama nasıl ya? Ah nasıl unuttum hamilelik hormonları alt üst eder." Dedi farklı bir şekilde farketti bunu.

"Ee ne olmuş ki hormonlar beni değiştirmez."

"Seni değil zaten duygu değişimlerin hızlandı, önceden içindekileri anlamazdım şimdi imkansızlaştı." Hah bu iyi oldu.

"Tamam hadi kahvaltı hazırlamaya gidelim ben çok acıktım." Dediğimde kafa salladı.

"Merak etmiyor musun?" Ona döndüm.

"Neyi?" Dedim.

"Bebeğimizin kaç aylık olduğunu." En fazla 1 aylık tır ya.

"Kaç aylıkmış?"

"2" dediğinde gözlerimi iyice açtım ama normal bir tepki olmadığını anladığımda düzeldim.

"Iyi o zaman 7 ay sonra 3. Çoçuğumuz kucağımızda olacak." Dediğimde gülümsedi. O ara yaren mutfaktaydı yüzünde müthiş bir gülümseme vardı. Tabi olur ceyhunla evliliğinin 1. Haftası ve ceyhun gizli sivas görevinden dün gelmişti. Düğünden hemen sonra Koray la ceyhun sivasa gidip 8253cd olayını halledip geldiler. Tabi %60' ını desek doğru olur. Neyse dün bir şeyler olmuş belli ki.😆

Koray gelmeden yaren in yanına hızla gittim ve şunları dedim.

"Yaren yüzündeki şu gülümsemeyi azalt azıcık yoksa abin gidip ceyhun u öldürür haberin olsun yani." Anlamaz bakışlarla buluştu gözlerim.

ÖLÜMCÜL ESPRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin