Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız...
Akide nin ağzından;
Yerin altında görünüyor du bunu koraya dediğimde ki yüz ifadesi her şeye değerdi. Yüz üstü yatmış olduğu için kollarıyla hafif doğruldu bir eliyle gözünü ovdu ve eline telefonu aldı.
"Alo ali ikizi yakalayın."
"..."
"Bulacaksınız. Benim bilgisayara girin bir yazılım var içinde oradan adamı görebilirsiniz yakalayın."
"..."
"Tamam dur." Dedi ve bana döndü. "Akidem bu yazılımın adına ne koydun?" Dedi.
"Top Secret"
"Tamam. Ali top secret mış adı."
"..."
"Tamam" dedi ve telefonu kapattı. "Artık uyuyalım akidem sende bu gün iyi yoruldun."
"Tamam ya biraz daha izlemek istiyorum şerefsizi."
"Uyumazsan elinden alırım. Sırf böyle işlerle uğraştığın için gözlerin bozuldu."
"Tamam ya lensleri çıkarttım."
"A o şeyler benim odamda mı?"
"Hayır odamda."
"Sen nasıl geldin buraya?"
"Kör değilim koray" dedim. Bilgisayara ultra yuksek güvenlik mi koysam acaba? Neyse sabah yaparım. Yatağa iyice sokulduktan sonra kendimi uykunun ve koray'ın kollarına bıraktım.
...
Sabah uyandım ve gerinirken karnımda iki kol, boynumda koray'ın kafası. Ay yok artık yine mi?
"Koray"
"Koray"
"Koray"
"Hıh"
"Uyan bence"
"Niye?"
"Boynumu çok sevdin galiba."
"Tek boynun mu?"
"Ne diyorsun sen ya? "
"Uyandım"
"Iyi. Hadi kalk da üstümden kahvaltı hazırlayayım."
"Tamam"
Kalktım. Odadan çıkarken koray'ın dediklerini anlamaya başladım.
"Koray."
"Sor akidem"
"Sen az önce tek boynun mu dedin?"
"Demedim. Hadi git sen kahvaltı hazırla."
"Tamam ya "
...
Vallahi masada bir kuş sütü eksik maaşallah. Koray aşağı indi ama ceyhun yoktu.
"Ceyhun uyanmadı mı?" Diyerek masaya çayı bıraktım.
"Galiba ha bu arada ellerine sağlık. Sofra şahane görünüyor." Dedi. Ellerini birleştirerek birbirine sürttü.
"Afiyet olsun sarışınım. Ben ceyhunu uyandırırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL ESPRİ
БоевикBir kız bir olayın üstüne aşırı giderse ne olur? Cevap; kız devamlı başına bela alır...