Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız...
Akide; 😂😂😂 yaşasın kötülük. Dedikten sonra telefonu koltuğa fırlattım. Çok keyifliyim. Nedenini bilmiyorum ama bu keyif çok farklı.
"Akideee." Diye böğürdü ceyhun. Lan bir şey oldu kesin. Odasındaydı galiba sesi yukarıdan geliyordu. Hemen yukarı çıktım ve odasına ilk defa bodoslama girdim.
Ohaa ilk defa belayı ben değil ceyhun çekti.
"Ne oluyor lan burada?" Dediğimde ceyhun yerde, üstünde yüzü kar maskeli bir adam. Sinirlerimi tepeme toplayıp bağırmaya başladım.
"Lan sen kim oluyorsun da benim kardeşimi kendi odasında dövüyorsun? Sen kim köpek lan?" Dedim ve yine duvara yumruk geçirdim. Bu sefer acıttı lan. Vurduğum yerden lan lanet olsun ki m416 çıktı. Ben küçük oyuncak seviyorum.
Adam yaptıklarıma şaşırırken ceyhun adamı altına alarak yumruklamaya başladı.
"Ceyhun geri çekil. Yada dur tut şunu kaçmasın." Kafasıyla onaylanıp dediklerimi yaptı.
"Gez, göz, arpacuk." Dedim ve piç gülüşü attım. Adam korkudan titremeye başladı.
"Konuş" diye bağırdım. O an ikisi birden irkildi. Çok etkili bir insanım yaw.
"Sana konuş dedim yoksa acımam vururum." Dediğimde adam sanki miyavlar gibi konuşmaya başladı.
"B-ben selçuk beyin adamıyım."
Ceyhun" Bilmiyorsun galiba selçuk beyin öldü. Mefta."
"Selçuk kim ceyhun?"
"Sizin köpek gibi sahiplendiğiniz ve senin yunan tanrısı dediğin adam." Evet gayet bu çok açıklayıcı oldu. Helal lan.
"Öldü mü?" Dedi adam. Vah vah vah haberi yok garibimin.
"Evet öldü de sen niye geldin?" Çok doğru bir noktaya bastım. Aferin bana. O ara yaren odaya girdi kesin kız banyodaydı ki saçları ıslaktı.
Kız elimdekini görünce bayıldı lan.
"Yaren lan bayıldı. Ceyhun sen yareni al odasına götür benim şununla biraz işim var." Dedim o da kafasıyla beni onayladı ve yaren i kucağına aldı ve odasına götürdü.
"Şşşt konuş bakalım." Dedim ve göz kırptım.
"Ş-şey ikinizi öldürmemi istemişti bu tarihte." Bu tarih mi? Bu gün... lan oha nereden biliyor bu günü o?
"Ailemin ölüm yıl dönümü." Dediğimde gözlerim buğulandı. Hayır asla ağlamak yok. Sakin ol akide.
"Evet. Ablam beni öldürme ne olur." Çok geç deyip vursam mı ki?
"Çok geç" ve büyük gürültüyle tam alnından tek kurşunla öldü. Zaten yaşama ihtimali yok lan.
Daha fazla kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım. Dizlerimin üzerine cöktüm ve ellerimle yüzümü kapattım.
Biraz böyle kaldıktan sonra iki kol beni sarmaya başladı. Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım ve onun yeşil gözlerinde benim mavi gözlerim kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL ESPRİ
AcciónBir kız bir olayın üstüne aşırı giderse ne olur? Cevap; kız devamlı başına bela alır...