HABERLER

9 5 0
                                    

Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız...

2 haftadır hayatım bayram gibiydi. 4 gün önce koray bana evlenme teklifi etmiş ve yarın da nikah törenimiz var. Çok mutluyum hiç olmadığı kadar hem de.

Aşk neydi ki böyle akide daş ona kapıldı? Bildiği tek ve en güzel şey vardı ki o da aşık olduğu kişi koray demirsoy du. Mafyaların başı akide nin holding inin başında olan adam ve kalbinin sahibiydi. Düşüncelerinin bölünmesinin sebebi odasına yaren girmişti.

"Akide"

"Efendim yaren."

"Yarın büyük gün. Düşüncelerini alayım." Dedi ve hayalden eliyle mikrofon tutar gibi hareketler ediyordu. Bu hali çok tatlıydı.

"Kamera nerede yaren? Hm aa çok mutluyum. Bu gün gelinliğime bakmaya gideceğiz kalk hazırlan kız. Bir de gelmiş benimle dalga geçiyor şuna bak." Sinirlendiğimi düşünmesini istedim ve başarmıştım.

"Ayrıca yaren hanım bu gün koray a sevgilinin kim olduğunu söyleyeceksin. Yaw anlarım sevgilinin olduğunu söyledin. Niye adını da yanında söylemedin ki?"

"Kızma akide ya. Ne yapayım ceyhun a zarar vermesinden korktum." Hafif kaşlarımı çattım ve

"Şimdi daha mı iyi oldu sanıyorsun? Ev hapsi boyladın."

"Ama bu evde ceyhun da var."

"Ula eve geldiği mi var hergele nin."

"Tamam hazırlan gidelim."

"Çık dışarı da giyineyim." Dedim ve o sinir ve hızla ayağa kalktım. Ama bu kalkış sadece başımın dönmesine sebep oldu.

"Akide iyimisin?"

"Evet hızlı ayağa kalkınca oluyor ya. Hadi git de hazırlan ilk kahvaltı hazırlayalım sonra ben koray ı sen ceyhun u uyandırırız. Dikkatli ol abine yakalanma."

"Tamam akide." Diyip çıktı.  Bende dolaptan beyaz yarım t-shirt ümü ve mavi kot şortumu alıp üstüne de gömleğimi giydim. Bu havada gömlek sıcak olur diye kalçama bağladım.

Kahvaltıyı hazırlamamız 15 dakikayı buldu ve ilk ceyhun u uyandırmasını bekledim ikisi inince bende koray ı uyandırmaya gittim.

Kapısını tıklattım ama ses gelmeyince girdim. Bir insan neden çıplak uyur ki? İnşallah bokser ı duruyordur diyerek yanina oturdum.

Yanaklarına öpücük kondurdum ama uyanmadı dudağını öperken birden karşılık verdi. Bak seeen zaten uyanıkmış. Ayrılmadan önce dudağımı ısırmaya kalktı ama izin vermedim. Üzülünce dudağını ısırdım ve çekilirken ki hırıltısını dinledim. Çok haz vericiydi.

Beni kendine çekti, içim eğildiğim için görünüyordu. Buna gözlerini büyülterek bakıyordu ki durması için öksürdüm. Bana bakışı sanki yalvarır tondaydı. Ama ne için yalvaracak ki bana?

"İyimisin birtanem? Niye öyle bakıyorsun?"

"Bana kızmadın mı?" Niye dedi ki bunu şimdi? Azıcık korkutsam kime ne zararı olacak ki?

ÖLÜMCÜL ESPRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin