Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız...
"Biraz dinlen ayağın sadece burkulmuş. Elini diktim ve sardım. Her gün pansuman yapılacak. Elinden biraz kan kaybı olmuş bol bol dinlen."
"Tamam doktor bey." Diyerek kafamı geriye koydum. Doktor da odadan çıktı. Koray doktoru uğurlarken ceyhun hala benden özür diliyordu.
"Beni affettin mi?"
"Çok konuşuyorsun ceyhun lütfen odamdan çıkarmısın?"
"Tamam akidem" Dedikten sonra çıktı. Uyumak için gözlerimi kapattım ama uyuyamıyorum ya. Niye böyle oldu? Oof koray niye daha gelemedin ki konuşsaydık. Aklım sende kaldı. Iyimi?
...
Yorgunluktan yuyuyp kalmışım ki sabah olduğu halde gözlerimi açamıyordum. Kapım tıklatılınca gir diyemedim çünkü uykumu hala alamadım. Bir dakika kapı tıklatıldı, birazdan girecek ve benim üstümde sadece sütyen ve pijama altım olan şortum var. Ah lanet girsin lan. Allahım ne olur kapıyı kilitlemiş olayım. Ne olur.
Tıklatan kişi kapının kulpunu indirdiğinde kapı açıldı. Ah geç kaldım. Yorganımı üstüme de çekemedim. Ooof. Giren kişi koray olduğu belliydi çünkü ceyhuna odama girme diye tehdit ettim.
"Ohaa. O ne lan?"
"..."
"Bu akide mi? Angelina jolie mi?" Oha benzettiği kişiye bak. Altın oranlarımın olduğunu söyledi. Iltifata bak be.
"Hepsini duydum." Dediğimde ifadesine hala bakamıyordum bu gözlerim var ya ikisini de kurşuna dizecem siz görün lan.
Gözlerim açılırken hem utanıyordum hemde koraya bakmak için deliriyordum. O ne lan koray bedenini duvara dönmüş, kafasını da duvara yaslamıştı.
"Koray" dediğimde bana dönecekken." Duuuur dönme." Dedim ve hemen kalktım. Üstüme tişört geçirdim. Altım için de elime şort alıp o görmeden banyoya girdim.
Giydikten sonra yüzümü yıkayıp çıktım. Koray yatağıma oturmuş telefonuna bakıyordu.
"Koray bir şey mi oldu? Önemli olmasa böyle beklemezdin beni." Dedim.
"Önemli olmasa da gelirdim de böyle bir şeyi hayal etmiyordum... ee yani böyle bir durumu hiç tahmin etmemiştim."
"Anladım anladım. Ha bu önemli olan şey ne?" Dedim ve tek kaşımı kaldırdım.
"Ha evet bir toplantımız var ve müşterimiz eşi ile gelecek bu toplantıya seninle gitmek istiyorum. Bu toplantı ağır bir mekanda olacak akşama ona göre giyinmeni isterim."
"Tamam ah nasıl unuttum AVM ye gitmem lazım öyle bir elbisem yok."
"Tamam beraber gideriz."
"Şimdi gitmemiz lazım koray."
"Niye?"
"Ben daha mağazalara bakacam sonra elbiselere göz geçireceğim. En sona elbise seçeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL ESPRİ
ActionBir kız bir olayın üstüne aşırı giderse ne olur? Cevap; kız devamlı başına bela alır...