Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız...
"Bebeklerinizin kalp atışını dinlemek istermisiniz?"
"Dinlemek mümkün mü? Tamam olur. Acaba bu sesi kaydedebiliyormuyuz?" Heyecanım hat safhada.
"Heyecan ne güzel bir his değil mi? Bir kaydını veririm birazdan." Deyip açtı.
Bu ses çok farklı ya. Sanırsın gelen ses mr makinası nın sesine de benziyor.
"Akide hala niye uyanmadı?"
"Sadece ani bir sancı girmiş. Korkunca da baygınlık geçirmiş. Odaya alırız uyanınca gidebilirsiniz." Kafamla onayladım.
Artık daha çok dikkatli olmam lazım. Hem akide yi hem bebeklerimizi koruyacağım. Işim bir yandan çok zorlaştı. Yüksek güvenlik li bir evimiz var ama ne kadar güvenli onu bilemiyorum.
Telefonu çıkarttım ve ceyhun u aradım.
"Alo ceyhun."
"Efendim koray." Sesi çok yorgun du. Uyumamış gece.
"Bizim eve güvenlik testi yapmanı istiyorum."
"Niye ki?"
"Bir işler var. Gelince anlatacağım."
"Tamam. Akide ve bebekler nasıl?"
"Bir sıkıntı yokmuş. Neyse şimdi uyanmaya başladı. Gelince konuşuruz."
"Tamam." Dediğinde kapattım.
Akideyi odaya aldılar ve bende yine başında beklemeye başladım. Uyurken ki masumiyeti uyanık zamanlarında da var bu kızın ya. Bu kadar masum biri değil ama hamilelik onu biraz olsa da masumlaştırdı. Hep böyle olsa keşke.
Benim masum akidem.
"K-Koray. Ha bebeklerim. Koray onlar iyi mi?" Elini karnına koydu ve aynı birer inci tanesine benzeyen göz yaşlarını akıttı.
Yanına oturup ellerini tek elimle tutup diğer elimle de göz yaşlarını sildim.
"Akidem, güzelim bir şey yok. Bebeklerimiz gayet iyi. Hatta bu gün kalp atışlarını dinledim." Gözlerini kaldırdığı an parladığını gördüm.
"Gerçekten mi?"
"Evet güzelim. Ağlama sen çok çirkin oluyorsun."
"Yaaa koray." Deyip kafasını boynumda sakladı.
Siktir.
Biri kapıyı bodoslama açtı. Adam maskeliydi. Elinde silahı vardı. Ani bir hareketle bende çektim ki bir patlama sesi duydum. Ardından herkes birbirine bakmaya başladı. O ara yere düşen ben oldum.
Akide nin ağzından;
Koray vuruldu. Lanet olsun bir şey yapmalıyım. Koray'ın elinden silahı aldım ve adama doğrulttum. Sinirden hiç bir şeyi görmüyordum. Adamın karşısına geçtim kafasına dayadım.
Adam hala bana bir harekette bulunmuyordu. Ona son sözlerim şunlar oldu.
"Sen benim yaşam kaynağım a silah doğrulttun artı vurdun. Azrailin karşında. Ben şimdi sana ne yapayım? Cevap: bam bam bam." Dedim ve 3 kere vurdum. Birini bacağına, birini omzuna, birini ise kafasına sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL ESPRİ
AzioneBir kız bir olayın üstüne aşırı giderse ne olur? Cevap; kız devamlı başına bela alır...