Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın...
"Neden bu kadar onu konuşturdun? Bıçak yarası can yakar." Lanet olsun ya. Neden bu kadar konuşturdum ki onu? Allah benim belamı versin.
"Tamam bir şey yok uzatmayalım. Ben iyiyim." Dedi. Birtanem ya niye dikkat etmiyorsun ki? Şimdi hastanede değil de evde bir şeylerle uğraşıyor olurduk ne güzel.🙄
Akide'nin ağzından;
"Tamam bir şey yok uzatmayalım. Ben iyiyim." Dedim yoksa koray kendini suçlamaya devam edecekti. Bu yorgunluk hiç bitmeyecek çünkü düşman tarafı çoğaldı.
"Doktor bey ben ne zaman taburcu olabilirim acaba?" Dedim. Konuyu değiştirmeliydim.
"Son kontrolleri yaptım çıkış yapabilirsiniz. Kendinizi iyi hissetmiyorsanız akşama çıkabilirsiniz. Son olarak yaraya her hangi bir baskı olmasın ve temiz tutun yeter." Lan birde iyi hissetmezsem akşama kadar kal diyor. Şuna bak hele ya. Nezaketin iyi ama dediğin güzel değil. Kaç aydır senin hastanım hala hastane korkum olduğunu bilmiyor musun?
"Gidelim o zaman akidem. Yine hastane korkun başlamasın." Yaaa yerim ben bu adamı.
"Bu arada koray bey ikiz bebekleriniz hakkında konuşmamız gerek." Meraklandım.🤔
"Tabi buyrun konuşalım." Dedi ve dışarı çıktılar. Ya benim yanımda niye konuşmuyorsunuz? Çok pis merak ettim amk.
15 dakika sonra koray tek olarak içeri girdi. Yüzü asılmıştı. Bebekler dediler.
Laaaaa.
"Koray kötü bir şey söyleme bebeklerimiz iyimi?" Gözlerinden hiç bir şey anlayamıyordum. Lanet olsun.
"Koray bir kelime söyle." Niye cevap vermiyor ya?😣
"Doktor bebeklerimizi artık eve götürebileceğimizi söyledi." Çok zor bir şekilde yutkundu.
"Ve" dedim 'devam et' anlamında.
"Ve bebeğimiz-bebeklerimiz yok kaçırmışlar." Dedi ve boynunu eğip yere çöktü. Ne demek lan kaçırıldı? Kim kaçırdı?
"Koray, ceyhun u ve güvenilir adamları topla biraz ava çıkalım." Titreyen ellerle ceyhun u aradı ve konuşmaya çabaladı ama tabiki de beceremedi. Zar zor yerimden kalktım ve telefonu elime aldım.
"Koray konuşsana ne oldu? Ne bebeği?"
"Ceyhun güvenilir adamları topla ve hastane ve çevresine sal. Tetikte bekleyin." Karnımın acısı artınca yatağa oturdum.
"Niye? Ne oldu orada?" Zevzek az soru çok iş.
"Bebeklerimiz kaçırılmış. Hemen hastanenin kayıtlarına bakın. Mobeseler de dahil buna." Telefonda arkadan tiz bir çığlık geldi. O ses yaren in degil mi ya?
"Yaren. Yaren neredesin?" Koşuşturma sesinden sonra kapı sesi geldi. "Yaren ne oldu sana böyle?" Ne olmuş?
"Yaren bu bu korumalarımızdan biri degil mi?" Yaren in bağırma sesi geldi.
"Bırak lan onu piç dölü." Dediğinde irkildim ve bununla konuşmaya başladım. "Ceyhun orada neler oluyor?" Sinir krizi geçirmek üzereydim ve bir şey anlatamayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL ESPRİ
AcciónBir kız bir olayın üstüne aşırı giderse ne olur? Cevap; kız devamlı başına bela alır...