8253cd vol2

31 4 0
                                    

Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın...

"Sivastan hani bir ara eve girme olayı olmuştu ya. O evin en büyük oğlu. 8253cd ye geri dönüyoruz."

"Sivas a mı gidiyoruz yani?" Diyen kişi yaren di. Herkes bana bakınca ayaklandım.

"Bakacağız ama şu an halletmem gereken bir iş var." Deyip şahsi çalışma odama girdim. Dosyaları tek tek okurken yeni sekreterimi aradım.

"Alo buyrun koray bey."

"Bu hafta sonuna kadar olan tüm önemli toplantıları yarına aldır."

"Önemi fazla olmayan toplantılar ve proje çalışmalarını ne yapayım efendim?" Sence?

"Haftaya at hepsini aciliyeti olanları da yarına. Bunları da benden öğrenme." Diyerek yüzüne kapattım. Şimdi sakindim way amk.

Aciliyeti olan dosyaların pdf si bilgisayarıma gelince çalışmaya başladım.

"Way ananı sikiyim niye önceden söylemedi bu gerizekalı kız." 25 tane dosya gönderdi. Lan ben günde en fazla 10 tane toplantıya giriyorum o da en fazla.

Akidem i yanıma çağırayım en azından o bana yardımcı olur. Akide ye mesaj atıp dosyalara geri döndüm.

"Güzelim çalışma odama gelirmisin bir problem var galiba."

15 dakika geçmeden gelmişti. Yanıma sandalye çekip oturdu ve konuşmaya başladı.

"Ne oldu koray? Kumsal ı banyo yaptırıyordum."

"Güzelim ne işin varsa bu günden hepsini halletmelisin çünkü yarına afedersin kazık gibi 25 tane toplantıya girmemiz gerek." Dediğimde akide nin gözleri fal taşı gibi açıldı.

"Ney ney ney? 25 toplantı ne lan?"

"Yarına tüm önemli toplantıları aldırdım çünkü bir sonraki gün sivas a gidelim diye." Dememle elleri yüzümü buldu ve dudağımın kenarını öptü.

"Birtanem ama uykusuz kalacaksın."

"Bir şey olmaz uçakta dinlenirim ben." Bir daha öptü.

"Ama bu öpücükler beni kesmiyor." Dediğimde kıkırdadı.

"Tamam ben ikizleri halledeyim sonra diğer ikizlerin banyosuna yardım edeyim sonra da kendimi hallederim. Birkaç saat te dosyalara bakarım yeter." Dedi ve kalktı.

Akide nin ağzından;

Aboooow o ney lan öyle. Kumsal ın banyosu tamam. Sıra deniz de.

Yaw hem gülüyor hem oynuyor hem yerinde durmuyor ne olacak bu iş?

Ikizlerin pijamalarını giydirdikten sonra saçlarını kuruttum sonra da doğru yatağa. Sıra su ve toprak ta.

Yaren zaten hamile olduğu için fazla yardımcı olamıyordu. En sonunda banyo işleri bittiğinde kıyafetlere geçtik. Yaren kıyafetlerini getirince ilk toprağı giydirdim. Devamlı soru sorup duruyorlardı.

"Akkide aba bu ne?" Gösterdiği şey benim kulağımdaki küpeydi. Yaa sen küpeyi nasıl bilmiyorsun. Oradan çıkartmak için çekti ama bu hareketiyle kulağım öldü.

"Toprak kulağım artık sayende yaşamıyor. Çekiştirme len." Dememle durdu.

"Acıdı mı?" Way anaam.

ÖLÜMCÜL ESPRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin