ÖLÜM OYUNU VOL3

17 6 0
                                    

Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın...

"Osman abi senin gelmene gerek yok ben hallederim." Deyip adamımı durdurdum. Ben sikecem onu çünkü.😈

Yine büyük bir gümburtüyle odaya girdiğimde samet piçi korkudan sıçradı.

"Daha çok korkacaksın benden çok." Dedim. Sesim çok sert çıkmıştı. İyi oldu onu biraz daha korkutmak hoşuma gitti.

"Ben senden korkmam ki akide." Efendim e ne oldu lan dingil hem beklediğim korkuyu alamadım. Pislik bir yalancı.

"Demek korkmuyorsun iyi o zaman rahatça bebeklerimin yerini söyle ölümün sonraya ertelensin." Dediğimde güldü iyice sinirleniyordum ama ben😡.

"Osman abi bir sandalye getirirmisin." Karnımın acısı arttığı için bir yere oturmam lazım. Sandalyeyi getiren kişi osman abi değil koraydı. Beni oturttuktan sonra sert bir yumrukla sandalyesinden yere düştü samet denen piç.

"Koray sakin ol birtanem söyleteceğiz." Çok tehlikeli gülüşler atıyordum.

"Adın samet mi her ne boksa bebeklerimizin nerede olduğunu 10 saniye içinde söylemezsen hiç hoşuna gitmeyecek şeyler yapacağım." Küçük ve buruk bir kahkaha attıktan sonra yüzü asıldı.

"Akide ben yaşadıklarımı anlatırsam beni yaşatmayacaksınız. Söylemezsem de yaşayamayacağım o yüzden her şeyi en baştan anlatmak istiyorum."

"9" dedim ki çok çabuk anlatmalı çünkü hava kararmak üzereydi ve ben iyice sabırsızlanıyordum.

"Anlatıyorum dedim ya."

"8 ve koray- birtanem lütfen şuradaki kerpeteni verirmisin." Ne olduğunu çoktan anladım sen sadece bebeklerimin yerini söyle ya. Koray bana kerpeteni uzattığında yanağına öpücük kondurdum.

"Güzelim aynı hızda 2 çocuk daha istemiyorsan bu işi sonraya bırakalım." Tamda istediğim cümleyi kurdun koray. Samete baktığımda gözleri kızarmıştı. Evet düşündüklerim doğru çıktı. Zafer.

"Sabah beni hastaneye çağırdığında tek olduğunu düşünerek gitmiştim."

'7 niye?" Deyip sertçe çenesinden tuttum.

"Çünkü ben insanlara kendimi aşık etmekten başka ne işe yararım diye düşünürken ben sana aşık olmuştum." Sinirleniyorum ve elimi iyice sıktım.

"6 bu beni ilgilendirmez sen bebeklerimin yerini söyle." Deyip iyice sıktım. Çenesi, parmaklarımın yanında kalan etleri morarmaya başlamıştı."

"Yanına geldiğimde..."

"Bebeklerimin yerini söyle gerizekalı herif senin hikayenden banane." Diye bağırdığımda irkildi. "5" dediğimde kerpetenle kulağının kıkırdak tarafını tuttum ve sıkarak çekiştirmeye başladım. Acıdan bağırmaya başlamıştı ve bunu yaparken koray beni hayretle izliyordu.

"En küçük deponun sonuncu odasındalar." Dediğinde gözlerimi büyüterek baktım. Orası olmaz olamaz hayır. Bu ara koraya baktığımdan sametin kulağını kopardığımdan bir haberdim. Bunu görünce evet midem bulandı ve kulağını kucağına attım. Ayağa kalktığımda sandalyeye tutundum ama midemdekiler tutunamadı.

ÖLÜMCÜL ESPRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin