Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın...
1 hafta geçti yaren yoğunbakıma gireli. Yanında her zamanki gibi ceyhun duruyor. Doktorlar ise bu gün ya ölecek yada uyanacak dedi. (Kaba tabirle.)
Bunun içinse beynine şok vereceklermiş. Aslında komadaymış. Ne zaman uyanacağı ise meçhul. Bu beyne yapılacak olan şok ya uyanmasını sağlayacak yada ölümünü gerçekleştirecek. Bu operasyon genellikle sabah saatlerinde oluyormuş onun için sabahın 5 inde hepimiz yarenin operasyonunu bekliyoruz.
"Koray operasyon başlamadan 5 dakika önce beni çağırsan olmazmı ben arabada biraz uyusam?" Bana döndü ve anlımdan öptü.
"Tamam güzelim." Uyku düzenim mahvoldu sabah 5 te kalkamıyorum ne yapayım? Şu an dediğim size malca gelebilir ama hamile bir insanım ben. Yemem içmeme bakamıyorum koray da eve uğramıyor artık zaten devamlı ya holding de yada hastanede.
Arabaya bindiğimde yolcu yastığımı kafama koyup kıvrıldığımda arabanın kapısı açıldı. Baktığımda koray üstüme şalımı örtüp anlımdan öpüp gitti. Lan hemende uyumuşum ya. Dürtülüyorum ama ben uyumak istiyorum.
"Güzelim seni bu saatte uyandırmamı istemiştin." Hatırladım geliyorum demek için kafamı kaldırdım ama o anda koray ın çenesine kafamı geçirmiş oldum.
"Ahh" ikimizde birbirimizin çarptığı yere baktık. Çenesi kızarmış ama ya.
"Bir şeyin yok degil mi güzelim?"
"Ben iyiyim ya ama senin çenen kızarmış."🙁
"Bir şey olmaz ondan hadi gidelim." Odanın önüne geldiğimizde doktor içeriye girmişti ve bizden talimat bekliyordu. Onayı verdiğimde yarenin kafasına küçük küçük elektrotlar taktılar ve bize hastaya dokunmama konusunda uyardılar.
Çalıştırdıklarında yaren in kafası sağa-sola doğru hareket etmeye başladı. Çok ürkütücü bir durum tam karşımda yaşanıyordu biraz geri çekildiğimde koray a çarptım.
Gözlerine baktığımda resmen kan çanağı olmuştu. Doktorlar hareketlenmeye başlayınca bizi dışarı çıkarttılar. Meraklanmıştık ki bir hemşire bize bilgi vermeye geldi.
"Yaren hanımın çok ikilemde kaldığı belli oldu." Ne demek lan o?
"Ne demek ikilemde kaldı? Düzgün anlat şunu." Kızın anında yüzü bembeyaz kesildi.
"Y-yaren hanım şu an %50 lik bir durumda. Y-yani şu ana kadar bir direniş göstermedi. Eğer böyle giderse b-beyin ö-ölümü g-gerçekleşebilir efendim." Koray sinirden arkasını döndü ve ellerini saçlarına geçirip dağıttı.
Ayyh şu an koray sinirli olsa da çok tatlı dururyor. Hamilelik olmuyor banag. Kafamı dağıtmak için gözlerimi bir kaç kez kırptım ki koray anlamaz bakışlarıyla bana bakıyordu.
"Bir şey yok." Deyip omuz silktim ama koray elimden tutup beni koltuğa oturttu ve osman amcanın kulağına bir şeyler söyledikten sonra gönderdi. Acaba koray ondan ne istedi. Ya çok merak ettim.
Acaba pasta mı? Canım pasta çekiyor benim belli oldu. Bol çikolatalı ara katlarında uyumlu meyveler. Yemin ederim dudaklarımı yaladım ya ama şu an uygun bir zaman değil. Koray o ara yanıma geldi ve kulağıma eğildi.
"Güzelim bu gün sen ne yedin allah aşkına? Afedersin ama bir taraflarıma bakarak dudakarını yaladın."
Aaaa
Ooooo
Ahoooo
Yanlış oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL ESPRİ
ActionBir kız bir olayın üstüne aşırı giderse ne olur? Cevap; kız devamlı başına bela alır...