Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız...
"Yaktım çıranı koraaaaay." Diye bağırarak yataktan çıktım. Üzerime hırka giyip evde aramaya başladım onu. Eğer yakalarsam bu sefer sıçtım belana.
"Koraay neredesin vuracam ama bak canını fazla yakmadan öldürecem seni." Dedim ve mutfağa baktım. Odaları teker teker ararken dışarıya bakmam için kapıyı açtım.
O da ne?
"Anaaaam sen ne tatlı şeysin. Yerim seni." Dedim ve elime aldım. Elimde neredeyse yeni doğmuş bir yavru köpek vardı. Kangal yavrusu olmalı.
"Senin patilerini yerim ya." Patisinin altında bir not vardı;
Akide ne olacağını biliyordum. Özür dilerim. Dün beni öptüğünde ikimizin duygularının aynı olduğunu anladım. Daha fazla duramadım ve sana açılmak istedim. Umarım özür hediyemi beğenirsin. Tüm aşıları tamam. Korumalardan biriyle petshop a gidip her şeyini alırsın istediğin gibi. Ben birkaç günlüğüne yurt dışına çıkmam lazım. Bir toplantıya girip geleceğim. Tekrar özür dilerim. Eve geldiğimde çıkma teklifi edebilirim hazır ol...
Sarışının.Yok artık ya.
"Ceyhun" diye seslendim. Yavaş yavaş merdivenlerden inen ceyhun ilk köpeğe sonra da bana baktı.
"A-a köpek."
"Evet. Bundan da haberin vardı değil mi? "
"Evet. Hazırım hadi petshop a gidelim."
"Dur ya ben hazır değilim."
"Hadi hazırlan da gel." Dediğinde kafamla onayladım. Yukarı çıktım ve dolapla bakışmaya başladım. En sonunda güzel bir şey buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL ESPRİ
ActionBir kız bir olayın üstüne aşırı giderse ne olur? Cevap; kız devamlı başına bela alır...