Despot je otvorio oči osmehnuvši se i okrenuo se ka Loreni.
- Nije bitno.Lorena je čučnula kraj rešetaka pridržavši se za iste.
- Ne, bitno je. Molim te, obećavam da nije otrovano vidi.Lorena je zagrizla sendvič i srknula malo vode iz čaše kako bi mu dokazala da govori istinu, ali se razočarala videvši da njen postupak ništa nije promenio. Despot je idalje samo sedeo i posmatrao je. Pridržala je glavu rukom nemajući nijednu drugu ideju uz pomoć koje bi mogla da ga nagovori da jede.
- Uredu, ne moraš da jedeš. Ali ne razumem, zašto.?Despot je stavio ruke na kolena i zatim je spustio glavu na ruke. Osmehnuvši joj se svojim uobičajenim smeškom.
- Ni ja.Lorena je ustala kada se kraj nje stvorio Isak. Zazviždavši.
- Idemo, vreme je da vidimo šta možeš.(udario je u rešetke šakom)
- Mogu li i ja da budem upućena?
- Mark nas šalje na misiju. Dolaze nam ne željeni gosti na dokove.
- Pokušajte da se ne povredite, već imam dovoljno posla. Okej? (Lorena je prešla pogledom preko obojice i zatim otišla)Isak je otvorio vrata pokazavši Despotu da izađe, što je on i uradio. Zatim mu je pokazao mali upravljač koji je držao u džepu.
- Nadam se da ćeš se ponašati.
- Videćemo.Despot je namignuo Isaku koji je prolazio kraj njega prevrnuvši očima.
Despot je nakrivio glavu videvši crni kombi parkiran u dvorištu. "Ovo će biti zabavno." U kombiju su ih već čekali Rajder, Den i Sjena. Despot ih je pretražio pogledom i zatim se okrenuo ka Isaku.
- Zašto sam samo ja nemam pištolj.?
- Zato što mi nepada napamet da ti dam oružije dok ne stignemo na dokove.
- Pošteno.Despot je klimnuo slegnuvši ramenima i zatim je ušao u kombi. Seo je kraj Dena jer je samo tu bilo mesta i slušao je razgovor koji su njegovi saputnici vodili.
- Mič i Kris ne idu? (Den je posmatrao Isaka koji je vozio)
- Oni su na drugom zadatku.Isak je pogledao u retrozizor kako bi video Despota što njemu nije promaklo. "Šta to treba da znači? Drugi zadatak, zatim pogledaš ka meni... Pokušavaju da otkriju još nešto o meni.? Srećno im bilo." Despot se osmehnuo.
Nakon nekih pola sata vožnje, koje je Despot iskoristio da upamti svako skretanje, kombi se zaustavio. Isak je otvorio limena vrata kombija pustivši svoje ljude napolje. Despot je mogao da oseti napetost u vazduhu, svi su stiskali svoje oružije u rukama osluškujući oko sebe.
- Njihov teretnjak se nalazi na glavnom prilazu dokovima, brani ga pet-šest naoružanih ljudi, ali ih verovatno ima još u samom teretnjaku.Isak im se obratio obaveštavjući ih o neprijatelju. Zatim ih je odvojio u grupe, Rajder i Sjena kao prva i Den i Despot kao druga. Isak je poslao Rajdera i Sjenu da prvi izvide situaciju, što je Despotu otkrilo njigove veštine. Bili su brzi i tihi što je bilo neophodno za špijuniranje i izviđanje. Nakon što im je naredio da napadnu neprijatelja sa leđa, Sjena i Rajder su nestali.
Despot je zatvorio oči osluškujući, mogao je da čuje komešanje da doku. Isak je zatim odveo Dena i Despota sa druge strane kako bi opkolili neželjene goste. Den i Isak su se kretali brzo i blago savijeni dok je Despot išao za njima polako i ispravljen bez ikakvog straha da će biti uhvaćen ili viđen. Isak se zaustavio iza nekih kutija koje su blokirale mogućnost da ga ljudi na doku vide. Den ga je pratio poput senke, dok je Despot zastao izdigavši se kako bi video preko kutija. Bilo je osmoro ljudi na doku ispred teretnjaka i svaki je imao pištolj u rukama. Dok je na palubi teretnjaka bio jedan čovek sa automackom puškom. Isak je zarežao uhvativši Despota za zglob ruke, povukao ga je na zemlju.
- Jesi li ti retardiran? Šta da su te videli? (siktao je kroz zube suzdržavajući se da ne viče)
- Pa, verovatno bi nas izrešetali, ali mislim da to nije ono što želiš da čuješ. (Despot mu je namignuo)
- Bože daj mi snage, zadaviću ga... (Isak se okrenuo odustavši)
- Pretpostavljam da bih trebao da ti otkrijem da na doku ima osmoro naoružanih ljudi ispred broda kao i jedan na palubi.
YOU ARE READING
Uzdizanje Đavola
Mystery / ThrillerNakon više od dvadeset godina mira, u Gvadalahari ponovo počinju da se nižu nerešena ubistva, tenzija u gradu raste a sledeća žtva može biti svako... Policija nema ništa sem imena uronjenog u krv mrtvih, od koga svi stanovnici grada strepe u mračni...