Messenger: Selena Gillan nélküli zárt csoport.
JeremyRenner: Tom mi ez az egész???
RDJ: Hát igen jó lenne tudni hogy akkor most mi a fene van.
TomHolland: Mi lenne srácok. Minden a legnagyobb rendben van. Forgatjuk az új Pókembert.
SebastianStan: Mi Zendayaról beszélünk! Megbántottad Selenát!! Nagyon.
TomHolland: Én nem értelek titeket srácok. Ti voltatok akik biztattak és meséltem is róla. Meséltem hogy randiztunk is szeretem Zendayat.
ChrisEvans: De mi van Selenával mi azt hittük vele randizol mi azt a kapcsolatot biztattuk.
TomHolland: Nem tudom mit vártatok. Miért jöttem volna össze egy rajongóval. Szép lány, de soha még csak nem is gondoltam arra, hogy randizak vele. Jeremynek vagy Chrisnek tetszett annyira miért nem ti randiztok vele???
ScarlettJohansson: Tom ezt te sem gondolhattad komolyan!!
TomHolland: De, mert nem értem miért kellett volna egy rajongó csajjal randiznom főleg aki nekem nem is tetszik.
Az igazság az, hogy Zendaya meg én 3 éve randizunk és együtt voltunk csak titkoltuk mert Ő ezt kérte tőlem. Szóval ha akartok randizatok ti Selenával én nem fogok.
RDJ: 3 éve????? 3 éve együtt vagytok és nem mondtad el nekem?? Tom azt hittem mi mindent elmesélünk egymásnak.😔😔
TomHolland: Jaaj Robert hagyjuk már. Te se mesélted el senkinek, hogy lefeküdtél Gwynethel.
RDJ: Nem tudom miről beszélsz, de állj le kölyök.
TomHolland: Ugyan már halottam mikor erről beszéltetek. Nem montad el senkinek szóval ne gyere nekem azzal, hogy mi mindent megbeszélünk egymással. Különben is képzeld csak el mit szól majd a férje.
RDJ: Te kis rohadék. Hogy mered??
ChrisHemsworth: Ezzel most túl messzire mentél Tom!
TomHolland: Nem érdekeltek. Elegem van belőletek!TomHolland kilépett a csoportból.
ChrisEvans: Szerintem most kezdett el nagyon durván kamaszodni!