A terasz felé sétáltva már lehetett hallani, hogy minden elvan halkulva. A zene már nem megy és 2 embernek lehet hallani a hangját.
- Szerintem még ne mondjuk el senkinek.- szólaltam meg. Az igazság az volt, hogy én akartam elmondani Sebnek, hogy össze jöttünk. De ha ezt mondom Tomnak meg haragszik.
- Okés Manó! Bár nehéz lesz vissza fognom magam melletted.- mosolygot rám.
A teraszon Jake és Harrison ültek és halkan beszélgetek.
- Sziasztok. Hát ti meg hol voltatok?- nézett ránk Jake.
- Mi hátul megnéztük a lovakat és beszélgettünk.- válaszolta Tom olyan komolyan, hogy még én magam is elhittem, hogy csak ennyi történt. Nem csoda, hogy színész.
Harrisonon látszott, hogy nem hiszi el amit Tom állít szóval Tommal farkas szemet néztek és szavak nélkül megbeszélték a dolgokat.
- Hol vannak a többiek??- néztem Jakere.
- Mindenki kidőlt úgy hogy ha nem baj be vittük a kanapéra őket és az egyik ágyra. Sebastian meg haza ment. Először kocsival ment volna, de azt nem engedtük neki szóval Taxival haza ment.- válaszolta hosszan.
- Itt hagylak titeket hozok piát és még beszélgessünk egy kicsit.
- Okés. Megyek és segítek neked.- Felelte Tom.
Tommal halkan be mentünk a házba a kanapéhoz érve elnevettem magam. A kanapén a három legnagyobb srác feküdt.
Hemsworth aludt belül, középen RDJ és kívül Evans. Igazából az hogy pmellette az nem igaz mert egymáson feküdtek. Nagyon vicces volt.
Viszont így tudtam, hogy vendég szobába meg Scarlett és Jeremy alszanak. Legalább Ők elférnek.
Tom lefotózta őket majd gyorsan át is küldte nekem. Legalább lesz mivel zsarolni őket. Halkan be mentünk a konyhába mert nem akartuk felébreszteni őket, én egyből a hűtőhöz léptem, hogy kivegyek valami hideg alkoholt meg üdítőt viszont Tom tényleg nem bírt magával szóval egyből felkapott és elkezdett csókolni gyorsan felrakott a pultra és már félig le is vette a pólómat mikor hirtelen kinyílt a konyha ajtó.
- Azt a kurva! - néztem az ajtóban álló Sebastianra mögötte pedig ott állt Jake és Harrison kitágult szemekkel.
Sebastian csalódottan nézett rám és sarkon fordulva elindult a parkoló felé. Egyből leszálltam a pultról és Sebastian után szaladtam.
- Seb várj meg kérlek!- kiabáltam utána.
Nem szólt semmit csak ment a kocsija felé.
- Ne haragudj én azt hittem haza mentél.
Mielőtt beszállt volna a fekete autójába felém nézet.
- Haza is mentem, de rájöttem, hogy vissza jövök hozzád és harcolok érted, de láttom elkéstem. - nézett rám szomorúan és kicsit dühösen.
- Sajnálom.- suttogtam halkan.
- Tudod ebben az a legszarabb, hogy kb három órája velem csókoloztál a konyhában és arra úgy reagáltál, hogy elkezdted vedelni a vodkát. De látom Tommal élvezted a dolgot.- nézett rám gúnyosan.
- Szeretem!- néztem a lábamra. Nem tudtam a szemébe nézni. Erre nem szólt semmit csak beszállt a kocsijába és elhajtott.
Amint ki kanyarodott a parkolóból sírva össze rogytam.
Csak ott ültem és sírtam. Nem akartam megbántani hiszen szeretem, de csak úgy mint egy barátot és erről én nem tehetek.
Miután teljesen ki sírtam magam meg töröltem az arcom és elindultam a terasz felé. A három srác ott ült és amint meg hallották hogy jövök feszülten nézték rám. Tom egyből felpattan és oda lépve hozzám szorosan megölelt.
- Sajnálom.- mondtam, hiszen 100%ig biztos voltam benne, hogy mindent hallott.
- Tudtam én, hogy történ valami a konyhába. Majdnem mentem és megvertem, de aztán meghallottam, hogy szeretsz így inkább csak lenyugodva leültem ide.- bár az arcát nem láttam de tudtam, hogy ezt mosolyogva mondta. Kicsit eltávolodtam tőle pont annyira, hogy megtudjam csókolni.
- Szeretlek!
- Én is Manóm! - mondta majd egy nagyon szenvedélyes csókolt lehelt az ajkamra.
Jake és Harrison mosolyogva néztek minket.
- Ez kicsit para. Ne nézzetek.- nevetek.