A partról boldogan sétáltunk vissza a házba. Megbeszéltük, hogy mire felkelnek a többiek csinálunk finom reggelit. Nem szeretnénk még elmondani senkinek, hogy együtt vagyunk. Nyilván több okból is. Ott vannak a gyerekek, Liam és Tom. Na meg a média. És mikor azt hittük minden rendben semmi sem volt rendben.
Az asztalnál ülve reggeliztünki mindannyian szerencsére most már Elsa is amikor Liam elővette a telefonját. Igazából ezzel nem is foglalkoztunk csak akkor mikor lecsapta a telefonját és dühösen felállt.
- Azt mondtad Tom miatt. - nézett rám mérgesen majd a bejárati ajtón távozott.
Mindneki csodálkozva nézett utána, Luke pedig oda nyúlt a telefonjáért hogy megnézze min húzta fel magát ennyire. Luke mérgesen Chrisnek vágta a telefont szerencsére a középső Hemsworthnak jó a reflexe így elkapta a kezébe és megnézte ő is a telefont.
- Gyerekek, menjünk játszani. - mondta a Samantha majd a gyerekekkel együtt elment a gyerekszoba felé.
Chris oda adta nekem is a telefont amin egy cikk volt megnyitva. Csodálkozva és nagyon mérgesen kezdtem el olvasni.CelebSztori.Hu
Tegnap Chris Hemsworth és öccse Liam kirándulni mentek Tom Holland barátnőjével Selena Gillanal. Azt nem tudjuk, hogy a család többi tagja miért nem ment velük. Chris meg is osztott tegnap este egy közös képet öccsével ami alá sokan reagáltak is még Tom Holland is. Viszont mindenki azt gondolta, hogy Selena és Liam össze jöttek ezért is szakítottak Mileyval, de tegnap hajnalban kiderült, hogy ez nem igaz ugyanis Selena Gillan a családos és nős férfiakat kedveli ugyanis hajnalban Chris Hemsworthal csókolozott az óceánban.
Amit képpel is tudunk bizonyítani ide kattintva.Tom Holland nem tudjuk mit szól a dologhoz, de az biztos, hogy nem fog tetszeni neki a dolog. Mondjuk azt el sem tudjuk képzelni, hogy a 9 éve házasságba élő Elsa Payne mit szól a férje meg csalásához. A legszomorúbb, hogy Elsa és Selena nagyon jó barátságba voltak, de ezek után lehet, hogy az egész család megszakítja vele a kapcsolatot.
Idegesen csaptam le a telefont. Egyszerűen nem tudtam felnézni Elsara. Égett a pofám. De hogy a francba fotóztak le, hiszem ez magán part rész.
- Hogy csinálhattál ilyet Chris? Selenát meg sem kérdezem hiszen csak egy kis gyerek. - én vörös arccal a lábamat néztem és nem mertem megszólalni.
- Nem tettek semmi rosszat.- mondta hirtelen Elsa.
- Mi? - nézett rá Luke, de még én is felkaptam a fejem erre. Elsa rám nézett és nyugodt volt és mintha mosolygot is volna.
- Luke! Tudod nem mondtuk még el neked ahogyan igazából senkinek se, de Chris és én már nem vagyunk együtt. Szóval én nagyon örülök, hogy Chris Selenával jött össze mert tudom, hogy Selena nagyon fog vigyázni Chrisre. - mindenki csodálkozva nézte Elsat, illetve Chris csak mosolygot rá.
- De ezt miért nem mondtátok el nekem? - kérdezte Luke.
- A gyerekek miatt nem akartunk még elválni és ha még mindig nem gond nektek akkor még most sem vállunk el. Azzal csak sok papír ügy van. Külön vagyunk és azt csinálunk amit akarunk, de közben nagyon jóban vagyunk és én nagyon szeretem Christ.
- Én is szeretlek. És köszönöm, ha így gondolod. - nézett boldogan Elsara.
- De a gyerekeknek még nem mondjuk el csak ha úgy érezzük, hogy most kell.
- És akkor mi van Tommal?- kérdezte Luke.
- Szakítottunk. - mondtam ki egyszerűen.
- Mikor és miért nem mondtátok el nekem?- akadt ki Luke.
- Kezdesz olyan idegesítő lenni mint RDJ. - mondta Chris.
- És Liam miért szaladt el?- kérdezte a sokadik kérdést Luke.
- Mert Liam szerelmes Selenába, de Selana Chrisbe szerelmes. - mondta egyszerűen Elsa.
Chris óvatosan megfogta a combomat és rá szorított egyet.
- Nyugi. - suttogta.Luke és Chris elmentek megkeresni Liamat én meg egyedül maradtam Elsaval.
- Ne haragudj Elsa. -mondtam szomorúan.
- Hé Selena. Én tényleg nem haragszom. Vigyázz rá ennyit kérek. ... Nézd az igazság az, hogy Chris elég régóta szerelmes beléd, de erre én nem tudok mit mondani. Nekünk 9 év után már nem működött ennyi. De engem se félts nekem is van most valakim, de erről csak Chris tud. - mosolygot rám boldogan.
- Hát ti elképesztőek vagytok.- nevetek.
- Szeretlek Elsa. - ölelem meg jó szorosan.
- Én is szeretlek Selena. Gyere tegyük tönkre a médiát.SelenaGomez és további 3 719 619 személy kedvelte.
elsapatakyconfidential: Leszarjuk a médiát. Nem tudnak semmit, de azért kavarják a szart. Szeretnénk békésen nyaralni. Köszönjük. Jaa és úgyis megtudjuk, hogy ki volt hajnalban a kis lesi fotósunk. És csak annyit üzenünk neked Selenával, hogy el kapunk. 👊🏽
SelenaGillan: Így van. El kapunk te fotóska. 👊🏽 Imádlak Elsa❤️❤️❤️
chrishemsworth: Szeretlek titeket!❤️❤️❤️
username1: Most nem nagyon értem, hogy mi van. Elsa!!!! Megcsalt a férjed....nem? 😲
username2: Jaa én sem értem mi van.
liamhemsworth: Én sem értem mi van🥺😤😡
robertdowneyjr: Haza jöttök lesz miről beszélni. 😒