10

3.2K 162 15
                                    

MESSENGER:

SebastianStan: Szia! 10 perc és ott vagyok érted.
SelenaGillan: Rendben, mindjárt lemegyek a kapuhoz. 😊

Amint kiléptem a kapun egy fekete AMG Mercedes állt velem szemben. Mosolyogva néztem aki nekitámazkodva várt rám.
-Szia- lép oda hozzám majd add két puszit.
-Szia- mosolygok rá. Az igazság az, hogy az életben még helyesebb mint a TVben.
- Na gyere menjünk kávézni aztán meg menjünk a forgatásra nem késhetünk.
Az egész kocsijában az ő illata terjenget. Magamba szívva az illatát össze ugrott a gyomrom. Mosolyogva felé néztem.
-Köszönöm a lehetőséget! Nagyon kedves vagy. - mondom teljesen őszintén.
-Ne hülyéskedj megtiszteltetés, hogy igent mondtál a mai napra.

A Starbucks-ban gyorsan kértünk két kávét elvitelre mert megbeszéltük, hogy a közeli parkban fogyasztjuk el.
-És mit dolgozol?- nézz rám kiváncsi tekintettel.
-Lovakkal foglalkozom. Beteg és ízületi fájdalommal küzdő lovaknak segítek meggyógyulni. Van egy lovardám és az emberek elhozzák nekem én meg addig foglalkozom velük még úgy érzem szükséges.
-Azta. Az nagyon jó dolog. A lóvak a legokosabb állatok. Egyszer szívesen megnézném pontosan mit csinálsz.
- Ha van időd várlak a kis lovardámban.- mosolygok rá.
Sebastian felém fordult és a szemem és a szám között cikázótt a szeme. Éreztem, hogy a pulzusom az egekben volt. Egyre jobban közeledett felém majd miután pár mm választott el minket Seb megállt és szomorúan a szemembe nézet.
-Ezt nem szabad.- suttogta. Bólintottam egyet majd eltávolodtam tőle. Brobáltam úgy csinálni mintha mi sem történt volna, de az igazság az volt, hogy össze törtem. Nem tudom miért hiszen nem is ismerjük úgy egymást, de valamiért nagyon akartam. Gyorsan megfordultam és a kocsi felé kezdtem el sietni.
- Selena!! Ne haragudj rám! - fogta meg a karom. Mélyen a szemébe néztem.
- Nem haragszom.- majd elindultam újból a kocsi felé.
Kb. Fél óra volt a Parktól a Stúdióig az út. Mikor Seb megállt a nevére szóló parkolóban megfogta a kezem és végig simogatta nagy meleg újjaival. Óvatosan rá néztem.
-Készen állsz, hogy meglásd a Bosszúállók világát?- kérdezi mosolyogva.
-Erre várok mióta az első Marvel filmet meg néztem.
Nevetve kiszállt a kocsiból és kinyitotta nekem is az ajtót.
Kiszálltam az autóból majd rá néztem.
-Kezdödjön a kaland- mondja mosolyogva majd a derekamat meg fogva elkezdett húzni a lift felé.

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now