A zene üvöltött és mindenki táncolt és piált egyszerre. Ha egy fél éve valaki azt mondja a híres Bosszúállók színészeivel fogok bulizni a lovardába az arcába röhögtem volna. Ami a legjobb volt, hogy most először voltunk így együtt és mindenkit nagyon jól megismertem. Már nem úgy tekintettem rájuk mint a híres színészekre hanem mint a legjobb barátokra és Ők sem úgy néznek rám mint egy rajongó hanem mint egy barát és ez a legcsodálatosabb dolog ebben az egészben.
Miután nagyon elfáradtam a táncolásba bementem a konyhába, hogy igyak egy kis hideg vízet.
Hallottam, hogy valaki bejött a konyhába.
- Ha a mosdót keresed az a konyha mellett jobbra van. - fordultam meg és jól meg néztem az illetőt aki a bejött.
- Igazából én téged kereslek.- mondta.
Lehetet érezni az alkoholt rajta és az igazság az volt, hogy én is be voltam csipve nem is kicsit.
Éreztem, hogy egyre jobban közeledett felém.
- Csodálatos vagy.- suttogta majd rátapadt ajkaimra. Az elején meglepődtem, de aztán vissza csókoltam.
Levegő hiányában el váltunk majd egymásra néztünk.
-Ezt már az érkezésünk óta megakartam tenni.
Tágra nyílt szemekkel kicsit kijózanodva néztem a srárca.
-Sebastian.- mondtam ki halkan a nevét majd hallottuk, hogy többen is bejöttek a házba. Gyorsan eltávolodtam tőle majd a hűtőhőz léptem és kivettem belőle a Vodkát amibe úgy ahogy volt ittam és ittam. Úgy éreztem innom kell most jó sokat.