33

1.6K 85 0
                                    

Vacsora közben Liam, felém fordult.
- Minden rendben? Olyan ijedtnek és szomorúnak tűnsz. - nézz rám nagyon kedvesen.
- Persze. Minden rendben van, csak Tom már nagyon hiányzik. - próbáltam valami áll mosoly félét felrakni a képemre. Éppen simogattam volna meg a karját biztatás képpen mikor a TV ami eddig le volt halkitva most hirtelen felhangosították és megszólalt benne egy női hang ami alá Miley és Liam közös képe volt be vágva, majd utána következett Miley és a csajjal smárolós kép majd az instagram posztja és az utolsó képen Liam és én voltam rajta. A képek alatt ez a szöveg ment.
'Miley Cyrus és Liam Hemsworthnak külön váltak útjai. Liam a családjával és Tom Holland barátnőjével nyaral Ausztráliában. Rajongók akik látták őket együtt azt mondják, hogy teljesen látszik, hogy oda vannak egymásért és, hogy Miley csak vissza vágott nem is akárhogy.
Miley instagram oldalán kijelentette, hogy a lány megváltoztatta az életet és szereti.
Liam nem tudjuk mit reagált még erre, de ha igaz, hogy ő kezdte el megcsalni a feleségét akkor Miley nem tett semmi rosszat. Mondjuk ha mindenki jobban bele gondol alapból nem Mileyt hanem Selena Gillant vitték magukkal a családi nyaralásra.
És hogy mindeközben hol van Tom Holland. Az ex barátnőjével Zendayaval forgatják a legújabb Pókember filmet és látszólag elég jól megvannak.
Mindenesetre úgy nézz ki, hogy a 10 éve se veled se nélküled és 8 hónap házasság után a sztár páros örökre búcsút int egymástól.'

Amint ki mondta az utolsó mondatot lesütöttem a szemem és egyszerűen nem bírtam felnézni. Az egész étterem csöndben ült a helyén. Senki nem evett mindenki minket nézett. Az asztalunknál mindenki néma csendben ült és nem mertek rá nézni a legfiatalabb Hemsworthra.
- Bassza meg.- mondta ki Chris elsőnek ami eszébe jutott.
Liam semmit nem szólt csak felállt és kisétált az étteremből. Chrisel egyből egymásra néztünk és eldöntöttük egy egy pillantásból, hogy nekem kell utána mennem. Gyorsan utána szaladtam, de mikor az ajtóba értem Chris megfogta a csuklómat.
- Ne engedd, hogy baja essen.- nézett rám szomorúan.
- Nem hagyom.- öleletem meg majd otthagyva Liam után szaladtam. Tudtam hol lesz. Van egy kedvenc helye amit meg mutatott nekem. Egy partrész ahova senki nem jár. Meg mutatta nekem a harmadik napon. Azt mondta, hogy ha egyedül akar lenni mindig oda megy itt Ausztráliában. Elvileg rajtunk kívül senki nem tud a helyről ezért is olyan jó mert nem jár oda senki.

Ahogy gondoltam Liam ott ült és a térdére hajtotta a fejét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ahogy gondoltam Liam ott ült és a térdére hajtotta a fejét. Látszott, hogy sírt. Alig bírtam ránézni. Egyszerűen nem bírtam nézni hogy ilyen gyenge és összetört. Óvatosan oda léptem mellé és leültem. A kezemet rá raktam a hátára. Nem nézett fel tudta, hogy én voltam. Ahogy simogattam egyre jobban sírt. Nem mondtam semmit csak ott voltam mellette. Egyszerűen nem kellett semmit mondani csak éreznie kellett, hogy van mellette valaki. Kb egy fél óra múlva kicsit megnyugodva legalábbis már nem sírva vörös szemekkel rám nézett.
- Sajnálom. - suttogtam.
- Én soha nem voltam hűtlen hozzá. Szeretem a feleségem, de egy kis összeveszés és megcsal egy nővel. Ez fáj a legjobban. És az, hogy téged is belekevernek ez mekkora szemétség már. - mondja halkan és szomorúan.
- Velem ne törődj. Ügyesen túl kell élni ezt az időszakot és minden rendben lesz. Melletted vagyok és a családod is. Szeretünk. - ölelem meg.
- Szégyellem magam. Az egész családom előtt. Mindenki mondta, az első külön válásunk után, hogy ne jöjjek vele össze megint de megtettem aztán a drogos időszaka után is mindent megbocsájtottam, aztán a sok balhék, de én mindent elfelejtettem mert szerettem. Össze házasodtunk és most így lett vége valószínűleg örökre. - mondta és végig folyt az arcán egy könnycsepp.
- Liam! Ez nem a te hibád. Te egyszerűen a szívedre hallgattál. Senki nem haragszik rád és senki nem mondja azt, hogy én megmondtam. Mindenki szerette Mileyt csak egyszerűen te egy Jófiú vagy ő meg szereti a figyelemfelkeltés. Ennyi! - simogatom meg az arcát.
Óvatosan rám nézett és halkan megszólalt.
- Köszönöm.- a fejét az ölembe rakta és úgy pihent és próbált megnyugodni. Én a puha haját simogattam és próbáltam én is kicsit megnyugodni. Ma még beszélnem kell Tommal. Mondjuk remélem Chris már felhívta, hogy minden rendben.

Liammel kb még két órát ültünk ott illetve ő feküdt, de aztán elkezdtem fázni amit észre is vett így elkezdtünk vissza sétálni a házunkhoz.
- Minden rendbe lesz.- suttogtam majd egy puszit nyomtam arcára.



Az hogy Miley és Liam elváltak az igaz, de a többi az agyam szüleménye.
Remélem tetszett ez a rész.
Puszii🌻😊

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now