36

1.4K 72 3
                                    

Reggel eléggé korán keltem mivel az este történtek után nem nagyon tudtam elaludni. És mikor sikerült, akkor is csak 3 órát. A konyhába leérve megfigyeltem, hogy még mindneki alszik így gyorsan csináltam magamnak egy kávét és kimentem a gyönyörű teraszra ami a tengerpart nézet. Miközben ott ültem a hintaágyon azon gondolkodtam, hogy mit csináljak. A szívem azt diktálja, hogy tartsak egy kis pihenőt Tommal és legyek minél többet Chrisel mert most csak vele érzem jól magam úgy igazán, de az agyam azt mondja, hogy ezt az egészet nem lehet mert Chrisnek van három gyereke, Tommot össze törném ahogyan Liamat is.
- Jó reggelt. - ölelt meg hátulról a kicsike Rose.
- Jó reggelt Manóka! - adtam egy puszit a homlokára.
- Csinálsz olyan isteni palacsintát amit csak te tudsz csinálni? - mosolyog rám.
- Csinálok olyan isteni palacsintát, de akkor te is segítesz nekem. - nevetek majd gyorsan be mentünk a konyhába és elkezdtük össze keverni a palacsinta tésztát.
Rose lehet, hogy csak 7 éves, de iszonyú okos és vicces. Látszik, hogy Elsa és Chris milyen jól nevelték. Már elkezdtük kisütni a palacsintákat és éppen nagyon nevettünk valamin a kicsi hercegnővel mikor megfordultam és azt vettem észre, hogy  Chris mosolyogva ül a pultnál.

- Szia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Szia. Hát te mióta ülsz itt? - nézek rá csodálkozva.
- Egy ideje. Jó volt látni, hogy így szeretitek egymást. - mosolygott rám.
- Apaaa nézd, Selenát megkértem, hogy csináljon ilyen finom palacsintát és azt mondta, hogy még segíthetek is neki. - mosolygot apukájára.
- Nagyon aranyos Selena. Adj egy palacsintát apának had kóstoljam meg milyen finomat sütöttél. - mondta és amíg Rose megfordult egy palacsintáért Chris megsimogatta a kezemet.
- Köszönöm- suttogta.
- Huuu ez isteni finom lett. Nagyon ügyesek vagytok. Figyelj Rose anya ma kicsit beteg ezért ma Ő itthon marad pihenni te meg elmész Lukeal és a gyerekekkel játszó házba. Az úgy jó lesz kicsim?
- Persze apu! Imádom a játszóházakat. - mosolygot apukájára majd vissza lépett a sütőhöz és csinálta a maradék palacsintát.
- Elsa nagyon rosszul van?
- Éjszaka lázas lett, úgy hogy ma mindenképpen pihen. Viszont arra gondtam, hogy mi ketten meg elmehetnénk kirándulni.
- Az nagyon jó lenne. De mi lesz Liamel. Ő mit csinál?
- Ha van kedve velünk jöhet.

Reggeli után gyorsan elkészültem a mai kirándulásra. Persze Liam is jön velünk szóval hárman megyünk kirándulni. Ez érdekes lesz nem is kicsit. Mielőtt elindultam még gyorsan megnéztem az Instát és szomorúan néztem Zendaya posztját és a kommenteket. Hiányzik Tom.

Instagram:

marvel és további 3 728 715 személy kedvelte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

marvel és további 3 728 715 személy kedvelte.

zendaya: Közös kutya!😍❤️❤️ @tomholland2013

marvel: ❤️❤️❤️
tomholland2013: Ne túlozz Zendaya! 😅😅
username1: Miért vagytok együtt? Hol van Selena?
username2: Ő most a Hemsworth tesókkal csalja Pókembert.
username3: Tom meg Zendayaval. 🙄🤔
zendaya: Senki nem csal senkit.😒🖤
SelenaGillan: Aranyos kutya! 🌻😍


Bocsi, hogy ilyen későn, nagyon siettem vele. Remélem tetszik! ❤️

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now