Messenger: SebastianStan —>
SelenaGillanSebastianStan: Szia! Tudunk ma találkozni?
SelenaGillan: Szia! Ma 18:00kor végzek a melóban de utána találkozhatunk.
SebastianStan: Okés.
SelenaGillan: De minden rendben van ugye?
SebastianStan: Igen. Majd este talalkozunk.Este hatkor mikor a lovakat megetettem hallottam, hogy egy kocsi hajtott be a lovarda parkolójába ezért gyorsan kimentem ugyan is ma már nincs lehetőség lovagolni. Amint kiléptem az istállóból egy fekete AMG Mercedesszel találtam szemben magam. Azonnal felismertem a járművet és mosolyogva vártam, hogy kiszálljon belőle Seb.
- Szia! - mosolyog rám.
- Szia! Hogy hogy erre. Azt hittem munka után találkozunk később.
- Nem bírtam már várni. Muszály volt lássalak.-
Éreztem, hogy vörös lett az egész fejem.
- És szeretnéd megnézni a lovakat?- váltok gyorsan témát.
- Mindenképpen- kacsintott egyet majd elindult az istálló felé.
Vidám voltam el sem hittem, hogy mi történik velem. Az összes beteg lovat megmutattam Sebnek és látszólag nagyon tetszett neki ez az egész.
- Na gyere mutatok még valamit.- fogom meg a kezét és elkezdem húzni a hátsó istállóhoz.
-Ők az én lovaim.- mutatom mosolyogva Sebnek.
- Gyönyörűek! Mi a nevük?
- Gyémánt és Dajka. - simogatom meg Dajkát.
- Szerencsés vagy. Van két gyönyörű lovad és a beteg lovakon is segítesz. A te szakmád a legszebb. - miközben ezt kimondta az arcomon végig simitott meleg tenyerével. Éreztem, hogy egyre közelebb van hozzám, de most én nem akartam el sietni. Mikor már éreztem a leheletét a számon gyorsan muszály volt megszólalnom.
- És szeretnél lovagolni?- kérdem mosolyogva.
- Nagyon szeretnék. - leheli az ajkamra.
- Akkor indulás.- Indulok el a nyergesbe.
Seb röhögve elindult utánam. A lovakat hamar felnyergeltük.
- Na ültél már lovon Seb?
- Oo édes, én profi lovas vagyok. Volt egy film amiben háborús katona voltam és ott is lovagolnom kellett rengeteget.
- Okes Te háborús katona. Akkor patanj föl Gyémántra és induljunk.- nevetek.
Az igazság az volt, hogy nagyon vonzó volt, de a lovon elképesztően nézett ki.- Na és miről akartál beszélni? - nézek rá kíváncsian.
- Rólunk.
- Rólunk?- nézek rá értetlenül.
- Rólunk. - mondja magabiztosan.
- De még is mit akarsz Rólunk beszélni?- kérdem még mindig értetlenül.
- El szeretnélek hívni egy randira.- jelenti ki hirtelen.