24

2.3K 106 18
                                    

Tom, Harrison és Jake lépett be a konyhába. Észre vették, hogy valami nincs rendben hiszen én a hűtőnél állva úgy ittam a vodkát mint a vizet Sebastian meg a pultnál ülve felém fordulva nézet ki a fejéből.
- Minden rendbe van? - kérdezte Harrison.
Tom megfeszülve állt mellette és engem nézett.
Mielőtt válaszoltam volna a kérdésre Sebastianra néztem. Látszodott az arcán, hogy kijózanodott nem láttam megbánást az arcán csak szomorúságot. Valószínűleg nem ezt a reakciót várta tőlem. De az igazság az volt, hogy bármennyire vonzó volt nem érzek iránta semmit és jó volt a csók, de nem váltott ki belőlem különösebb érzéseket a megbánáson kívül.
- Minden rendben van csak bejöttünk még hideg piákért.- próbáltam normálisan Harrisonra mosolyogni.
A kezembe vettem 3 üveg vodkát és elindultam kifelé de amint elindultam borultam egy hatalmasat. A baj csak az volt, hogy olyan sokat ittam, hogy járni nem nagyon tudtam. A fiúk mind meglepődtek, de Jake hamar reagált és szaladt oda hozzám segíteni felkelni.
- Hupsz.. legalább a vodkák megmenekültek.- nevettem el magam. Ugyan is esésnél feltartottam a három üveget el ne törjön.
- Ügyes vagy. - nevetett Jake. Tom feszülten nézte Sebastiant. Nem mozdult csak idegesen nézte. Sebastian is Őt nézte. Érezni lehetett a feszültséget. Jake kezébe adtam a három vodkát és Tom felé fordultam.
- Táncolsz velem Tom? - kérdeztem.
Tom lassan felém fordult és egy halvány mosoly kíséretében megszólalt.
- Tudsz egyáltalán járni?
- Persze az előbb csak elbotlottam.- néztem rá nevetve
- Akkor persze. Gyere táncoljunk.- mosolygot rám majd Sebre nézett. Gyorsan Tom és én kimentünk Jake, Harrison a konyhába maradt a Tél Katonájával.

Kint még mindig üvöltöt a zene viszont a többiek már eléggé le voltak lassúlva.
Éppen Hemsworth mesélte a mai forgatást amin Scarlett annyira nevetett, hogy láttam már a könnyeit.
Tommal össze néztünk és szavak nélkül megbeszéltük, hogy itt jó nagy a zaj szóval menjünk messzebb a többiektől.
Elkezdtünk a hátsó istálló felé sétálni.
Csöndben sétáltunk hátra felé mikor Tom megszólalt.
- Mi történt a konyhában?- nézett rám.
- Semmi?- mondtam nyugodtan
- Ugyan már. Látszódot, hogy van valami.
- Nem akarok erről beszélni. Semmi olyan nem történt amiről tudnod kell, de különben se beszéljünk Sebastianról. Most csak veled akarok lenni!- nézek rá.
Tom óvatosan felém nézett nyengéden megfogta a derekam én körbefontam a karommal a nyakát és lassan elkezdtünk táncolni. Halkan lehetett hallani a teraszról szóló zenét és a többiek nevetését. Mi meg csendben táncoltunk a hátsó istálló előtt és abban a pillanat a legfontosabb az volt, hogy ketten vagyunk. Bár soha nem voltunk együtt, de az a vonzalom ami kettőnk között volt az valami megmagyarázhatatlan.
Óvatosan föl néztem Tomra és mosolyogva néztem a szemébe.
Azt hiszem rájöttem, hogy én teljesen szerelmes vagyok Tom Hollandba a híres Pókemberbe.
Tom mosolyogva nézett rám.
- Gyönyörű vagy!- nézett mélyen a szemembe.
Elpirulva rá mosolyogtam
- Én veled akarok lenni, de nem akarok el sietni semmit. - mondta halkan
Erre a mondatra elmosolyodtam.
Óvatosan elkezdtem felé hajolni és mikor már csak pár mm választott el minket óvatosan a szájára leheltem életem legfontosabb mondatát.
- Én is veled akarok lenni!- erre Ő mosolyogva a számhoz hajolt és megcsókolt. Egyből vissza csókoltam. Levegő hiányában elváltunk homlokomat az ővének támasztottam.
- Szeretlek!- mondta ki hirtelen.
Óvatosan eltávolodtam tőle és a szemébe néztem.
- Én is szeretlek!- amint ezt kimondtam olyan szenvedéllyel ahogy csak lehet megcsókolt. Ebben a csókban minden benne volt. Bárki aki hallaná a mi történetünket nevetve azt mondja ez a szeretlek korai még, de ez nem így volt. Mindig is szerettük egymást csak soha nem jöhetett össze a dolog. 
A csók közben elkezdett esni az eső.
- Esküszöm mint valami filmben.- neveti el magat az én Pokemberem.
- Igen tényleg olyan. - nevetek.
-Gyere.- fogja meg a csuklómat gyengén.
Az istállóba mentünk ahol újra megcsókolt. Benyult a pólóm alá és úgy kezdte el a bőrömet simogatni. Én is be nyúltam a pólója alá amit gyorsan le is szedtem róla. Szó nélkül behúztam az egyik üres boxba ahol ott folytattuk ahol 2 másodperce abba hagytuk. Tom óvatosan lefektetett a szénára ahol tovább csókolt. A nyakamra is forró lágy csókokat lehelt. Minden érintésétől bizsergett a bőröm és éreztem, hogy a gyomromban lévő pillangók mindjárt felrobbanak.
- Szeretlek Selena Gillan. És csak veled akarok lenni.- suttogta.
- Én is szeretlek Tom Holland!

 - Én is szeretlek Tom Holland!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now