Ott álltunk a szobában ketten plusz a szekrényben a középső Hemsworth.
- Min gondolkodtál? - nézek rá.
- Hogy ami a TV műsorban volt az igaz. Igazából tényleg soha nem csaltam meg Mileyt, de most már azt csinálhatok amit akarok mert már be is adtam a válópert. - mondta ki és magához húzva megcsókolt. Nem csókoltam vissza. Teljesen ledöbbentem, egyszerűen nem tudom mi történik. Mi ütött a Hemsworth tesókba. Gyorsan eltoltam magam Liamtől és szomorúan rá néztem.
- Sajnálom Liam, de ezt nem lehet.
- Chris miatt ugye? - nézett rám csalódottan.
- Nem! Tom miatt. Mert ő a barátom akit szeretek. Chris meg szereti a feleségét miért csalná meg velem.- nézek rá hitetlenül.
- Azért mert szeret téged. Elsaval már rég nem olyan a házassága. Nem is alszanak már együtt. Nincsenek rosszban, de már nem működött a dolog. Csak a gyerekek miatt nem akarnak még válni.
- Ooo én erről nem tudtam. Sajnálom őket olyan boldogoknak tűnnek.
- Boldogok is nagyon jó a kapcsolatuk, de már csak úgy mint a legjobb barátoknak.
- Mindegy Liam. Nekem akkor is itt van Tom.
- És ha nem lenne kit választanál?
- Semelyikőtöket. Ne gyerekeskedj.- nézek rá kínosan nevetve. És magamba végig gondolva remélem még Chris lélegzik és nem fulladt meg a szekrényben vagy húzta fel magán azon amit az öccse mondott.
- Liam most le szeretnék feküdni. Neked is jobb ha pihensz. - kezdtem el az ajtó felé tolni.
- Szeretlek Selena!- nézz rám.
- Liam! Össze vissza beszélsz. Menj és alud ki magad. - csuktam rá gyorsan az ajtót.
A fejem az ajtónak támasztottam.
- Ez nem lehet igaz. - suttogtam magamnak.
A szekrény nyikorogva kinyílt. Meg se mertem fordulni, egyszerűen kínos volt ez az egész.
- Selena! - emelte fel a fejemet az államnál fogva.
- Sajnálom. - mondtam és közben még mindig nem bírtam a szemébe nézni.
- Melyik részét sajnálod? - kérdezte, de közben villantott egy halvány mosolyt.
- Az egészet. Miért nem mondtad el, hogy Elsa és ti már nem vagytok úgy jóban?
- Azért mert amíg Tommal vagy ez az egész nem számít. De ahogy látom Liam beelőzött. - mondta szomorúan.
- Ez nem igaz Chris. Liam nem előzött be. Nála soha nem éreztem semmit.
- Miért? Nálam már éreztél valamit?
- Igen, éreztem.- mondtam ki halkan.
- És az igaz, hogyha nem lenne Tom akkor semelyikűnkel nem jönnél össze? - kérdezte úgy, hogy közben simogatta az oldalamat és egyre közelebb volt az arcunk.
- De veled össze jönnék!- suttogtam majd egyszerűen nem bírtam magammal és rátapdtam ajkaira. Ott akkor nem számított semmi és ami a legszomorúbb, hogy Tom sem. Egyszerűen csak Christ akartam érezni azt, hogy ott van mellettem.
Levegő hiányában elváltunk és egymásra néztünk.
- Sajnálom. - mondtam majd eltoltam magam annyira, hogy el tudjak lépni tőle.
Chris nem mondott semmit csak oda lépett hozzám és nagyon szorosan megölelt.
- Szereltek Selena, de amíg Tommal vagy ezt nem lehet csinálnunk.
- Tudom. Sajnálom. - mondtam szomorúan.
- Most jobb ha megyek. - mondta majd adott egy puszit a homlokomra.
Lelkiismeretfurdalásom volt. Hogy tehettem ezt. És akkor ott ahogy álltam a szobámba leesett miről beszélt Luke a kocsiban.
- Ma két Hemsworth tesóval is csókoloztam. Hát gratulálok Selena! - mondtam magamnak gúnyosan.