6

3.3K 188 7
                                    

Messenger: Selena Gillan nélküli zárt csoport.

JeremyRenner: Na mi folyik itt kis tubicáim?
RDJ: Ja én is láttam Instán, hogy kicsi Tom szerelmes. De kibe?
ChrisHemsworth: Bolondok. Nem láttátok a kommenteket. Egyértelmű hogy Selenába.
ChrisEvans: De az lehetetlen hisz nem is ismerik egymást!
ScarlettJohansson: Honnan tudjátok, hogy nem találkoztak, lehet hogy egyszerűen csak Tom nem avatt be minden magánügyébe minket.
RDJ: Az ki van zárva nekem Tom mindent elmond!
JeremyRenner: Hát VASEMBER úgy nézz ki dobtak.
TomHolland: Csak gondoltam szólok, hogy én is benne vagyok a csoportba és mindent láttok amit irtok, szóval engem is meglehet kérdezni, hogy mi van köztem és a lány között.
RDJ: Tom mond el nekem. Ne tedd ezt velem nem cserélhetsz le.😭
TomHolland: Nem cserélek le senkit. Egyszerűen nincs még semmi komoly és nem akartam addig semmit mondani.
ChrisEvans: De mond már... találkoztál már vele.
TomHolland: Persze, hogy találkoztam vele. Már randiztunk is. 😊
RDJ: Micsodaaa??? Randiztatok?? És nem mondtad el nekem???? Tom ezt nem hiszem el! Azt hittem mi mindent megbeszélünk egymással.
ScarlettJohansson: Jesszusom Robert mint valami rossz házasok. Hagyd békén Tommot azt csinál amit akar azt mond el amit akar.
ChrisHemsworth: Igaza van Scarlettnek Robert hagyd a kölyköt. Neki is kell a magánszféra.
RDJ: 😠😤😢
TomHolland: Higyjétek el srácok mindent elmondok ha komoly lesz a dolog, de egyelőre sok a bonyodalom és addig nem akarom elmondani senkinek... még neked sem Robert.
Megígértem... az ő kérése volt és én tiszteletben tartom!
ChrisHemsworth: Mi megértjük és tiszteletben tartjuk!!!😊

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora