Mikor reggel felkeltem még mindenki aludt. Este olyan jól sikerült a buli, hogy mindenki itt aludt végül, amit egyáltalán nem bántam, sőt örültem, hogy együtt vagyunk megint mint régen. Arra gondoltam, hogy amíg a többiek alszanak csinálok valami finom reggelit csakhogy semmi nem volt a hűtőben, így a pénztárcámat meg fogva beültem a gyönyörű új autómba. A boltban megvettem mindent ami a reggelihez és az ebédhez kell. Mikor bepakoltam a szatyrokat a csomagtartóba megcsörrent a telefonom. Gyorsan kikaptam a zsebemből az IPhoneomat és meg sem nézve a hívót fel vettem.
Hívás: Tom —> Selena
Selena: Háló?
Tom: Szia Sel.
Selena: Tom.
Tom: Tudom, hogy rég beszéltünk, csak gondoltam megkérdezem, hogy tényleg nem gond-e nektek, hogy át megyek ma?
Selena: Dehogy baj. Csak én leszek otthon.... Chris a gyerekekkel lesz.
Tom: Rendben. Akkor hányra menjünk kb?
Selena: Gyertek egyre. Csinálok finom ebédet.
Tom: Okés, megyünk.
Selena: Most megyek Tom, de nagyon örülök, hogy hívtál és várlak ebédre.
Tom: Szia Selena.Mosolyogva letettem a telefont majd elindultam haza felé.
Otthon még mindenki aludt, így nyugodtan elkezdtem megcsinálni a reggelit. A teraszon megterítettem majd gyorsan hátra mentem a lovacskáimhoz és adtam nekik is reggelit.
- Hogy vagy Dajkácska? - adok egy puszit az orrára.
- Nagyon szeretlek!
- Ő is szeret téged Szépségem. - fogja meg a derekamat hátulról Chris.
- Jó reggelt. - csókolom meg.
- Nagyon finom illatok vannak a konyhába. Szerintem menjünk és együnk.
- Rendben. Figyelj... - Chris kíváncsian rám nézet.
- Tom ma át jön ebédre Harrisonnal. Rég találkoztunk és meg beszéltük, hogy találkozunk. Ugye nem gond neked? - Chris halványan elmosolyodott.
- Édesem. Miért lenne baj. Találkozz a barátaiddal és beszéljétek meg a dolgokat Tommal.
- Rendben. Köszönöm.
- Ezen nincs mit meg köszöni. Én voltam az egyik oka, hogy külön mentetek és remélem, hogy most helyre tudjátok, hozni a dolgokat.
- Szeretlek!
- Én is szeretlek! - Csókol meg.Miután meg reggeliztünk a többiek induláshoz készülődtek.
- Nagyon jó, hogy itt voltatok! -ölelem meg őket szép sorba.
- Nagyon jól éreztük magunkat. Köszönjük az isteni reggelit. - mosolygott Scarlett.
- Ne hülyéskedj. - ölelem meg jó szorosan.
- Szeretlek Hugicám. - ölel meg jó szorosan Chris is.
- Én is szeretlek! Majd beszélünk!
- Legjobb barátom.- jött oda Robert is.
- Vigyázz magadra.
- Én mindig vigyázok magamra, de ami a legfontosabb, hogy te vigyázz magadra. És ha elment Tom hívj.
- Rendben. Puszii.
- Én is elmegyek Drágám. Várnak a gyerekek. Nagyon szeretlek és jó szórakozást.- add egy csókot.
- Menj csak puszilom a gyerekeket meg Elsat. Most megyek egy kicsit a lovakkal foglalkozok meg ki takarítóm az egyik boxot mert holnap reggel jön egy új ló.
- Rendben. Ha haza jövök este akkor segítek neked mindenbe.
- Rendben szerelmem. De most legyél a gyerekekkel és csak velük foglalkozz!
- Szia.- add egy utolsó csókot majd beülve kocsijába elhajt.Az istállót gyorsan kitakarítottam, majd megcsináltam az ebédet. Szerencsére amíg sült a hús addig Dajkával tudtam egy kicsit edzeni.
Egy óra környékén be gurult a már jól ismert autó. Oda lovagoltam az autóhoz majd lepattanva Dajkáról Tom karjába vetettem magam.
- Annyira hiányoztál! - szorítom magamhoz.
- Te is nekem! - suttogta a fülembe.