Kb egy óra múlva hallottuk, hogy megjött egy autó. A többieknek mondtam, hogy maradjanak nyugodtan én gyorsan kiszaladok eléjük.
És tényleg egy fekete Audival jöttek. Robert és a két Chris szállt ki mosolyogva. Oda szaladtam a barátaimhoz és jó szorosan megöleltem RDJ.
- Nagyon jó hogy itt vagytok.- mosolygok rájuk.
- Szia- hajolt oda puszit adni Hemsworth.
Amerika kapitánynak is adtam két puszit. RDJ kinyitotta a csomagtartót és amennyi pia ott volt az beszarás.
- Ugye ezt nem ide hoztátok? - néztem tágra nyílt szemekkel.
- Dehogy nem. Nem gondolod, hogy beállítunk üres kézzel.- nézett rám lesajnálóan Robert.
A fiúk megfogtak annyi táskát amennyit elbirtak. Mikor én is oda nyúltam, hogy viszek egyet Evans megfogta a karom.
- Biztos, hogy nem fogsz cipelni. Majd Pókember meg a Tél Katonája beviszi a maradékot.
- Egy szatyrót én is el birok Chirs.
- Akkor se cipelj légyszives.- nézz rám kedvesen.
- Rendben. Akkor szólok a többieknek, hogy segítsenek.
Elindultam a terasz felé de be vártam a három újonnan érkezőket is mert rájöttem ők még nem tudják a járást.
Mikor a többiek meglátták az újakat mosolyogva felálltak és mindenki köszönt mindenkinek.
- Tom, Jake segítetek behozni a többi piát légyszi.- szólalt meg Robert.
A fiúk azzonal fel ugrottak és hozták a maradékot. A konyhába be vittünk mindent és bepakoltunk a hűtőben.
- Te itt laksz? - kérdezte hirtelen Jake.
- A legtöbbször itt vagyok igen. De van egy kis lakásom is a városban.
- Gyönyörű ez a ház.- mondta teljesen őszintén.
- Köszönöm.- mosolygok rá.
- Valamelyik nap Tom és én jöhetünk lovagolni. - kérdezte Harrison.
- Persze. Amikor csak akartok.
- Szuper.- mosolyog
Mikor Jake, Harrison és én ki értünk már nagyban ment az iszogatás. Pont RDJ mondott egy viccet, de amint meglátott egyből felém emelt egy poharat.
- Ezt Selenára. Hogy ilyen király estét szervezett nekünk. Szeretünk!- nézett felém. Én csak elpirultam és nevetve beleittam az alkoholba. Valaki be rakott zenét is a JBL hangszóron és meg is kezdődött az életem legizgalmasabb,legjobb bulija.