Nyaralás hatodik nap.
Egész nap kirándultunk és elképesztő milyen jó volt. Rengeteg állatot láttunk, de sajnos a délután egy Instagram poszt és egy telefon hívás tönkre tette az egész nyaralásunkat.
Éppen vacsorázni voltunk és miközben a vacsoránkat vártuk, hogy kihozzák én az instagramot görgetem le amikor megláttam Miley posztját.
Instagram:justinbieber és további 24 689 367 személy kedvelte.
mileycyrus: Aki megváltoztatta az életemet!❤️ Szeretlek❤️❤️
mileycyrus letiltotta a hozzászólás lehetőségét.
mileycyrus és további 568 379 személy kedvelte.
celebsztori.hu: Tegnap lencsevégre kapták Miley Cyrust @mileycyrus ahogy egy lánnyal csókolozik. Miley megosztott instagram oldalán egy közös képet a lánnyal és azt írta alá, hogy szereti. Liam Hemsworth @liamhemsworth Ausztráliában van a családjával és Tom Holland barátnőjével Selena Gillanal @SelenaGillan. Nem tudjuk, hogy mi történt a sztár páros között, mert már az is fura volt, hogy Miley nem ment velük a nyaralásra. Rajongók akik látták Selenát és Liamet együtt az utcán azt mondják, hogy látszólag teljesen oda vannak egymásért. Szóval lehet, hogy Miley nem is csinált semmi rosszat és csak próbál tovább lépni a 8 hónapja házas férjén.
De akkor is egy lánnyal, azért ez erős.
Minden esetre nagyon úgy nézz ki, hogy a sztár szakított és már tovább is léptek egymáson Miley nem is akárhogy.
De akkor mivan Tom Hollandal? Úgy tudjuk, hogy most forgatja ex barátnőjével Zendayaval a Pókember utolsó részét. De akkor most ők is szakítotak Selenával?Amint meg tudunk valami hivatalosat itt azonnal meg tudják. @celebsztori.hu
Amint elolvastam a poszt alatti cikket sokkosan felnéztem Liamre majd Chrisre. Chris egyből észre vette, hogy van valami így csak egy - egy pillantasból megbeszéltük, hogy azonnal beszélnünk kell négyszemközt.
- Ki megyek mosdóba. Chris te voltál az előbb meg mutatod hol van légyszi.
- Persze.- és már állt is fel. A többiek furán néztek ránk, de aztán folytaták inkább a beszélgetést. Amint a mosdóhoz értünk meg mutattam neki Miley és a CelebSztori posztját is. Chris idegesen elolvasta majd belevágot egyet a falba.
- Bassza meg! Tudtam, hogy ez lesz. Ezt nem fogja túl élni Liam. - Chris idegesen a falnak támaszkodott és Mileyt kezdte el szidni.
- Chris ki kell találnunk valamit Miley ki posztolta bármikor megláthatja.
- Ezt nem hiszem el. Ennek az idiótának is most kell ilyet posztolnia. Aaaa ezt nem hiszem el. Na mindegy ezt Liam nem tudhatja meg. El kell titkolnunk. El vesszük a telefonját.
- De ez fog a csapból is folyni. Meg fogja tudni.
- Valamit ki kell találnunk. - nézz rám szomorúan.
Vissza sétáltunk az asztalhoz majd teljesen nyugodtan leültem Liam mellé.
- Azt találtuk ki Elsaval, hogy ez a nyaralás legyen telefon mentes. Mindenki adja oda a telefont Elsanak. - mindenki furán nézett Chrisre. A mi a gáz volt, hogy még Elsa is. Óvatosan megrugtam Elsat az asztal alatt és próbáltam úgy nézni rá, hogy megértse, hogy ez most nem vicc. Miután megértette, hogy gáz van egyből kapcsolt és nyújtotta a kezét a telefonokért. Egyből nyújtottam a telefonom és oda adtam. Liam is furán nézett, de oda adta a sogornőjének a telefonját. Miután mindenki oda adta kicsit megnyugodva néztünk össze Chrisel. Csak hogy én mondtam, hogy még a csapból is ez fog folyni és ez tényleg így volt.
A pincér oda lépett hozzánk és lerakta mindenki elé a vacsoráját. Mikor Liam elé tette a tányért rá nézett és már nyitotta a száját. Egyből leeset mit akar csinálni így lépnem kellett.
- Elnézést. Én nem ezt kértem. - néztem dühösen a pincére.
- De hölgyem. Ezt rendelte ide írtam fel.
- Már elnézést, de biztos, hogy én ilyet nem kértem hisz utálom a tengeri herkentyűket. - mondom egyre mérgesebben. Már egyre többen nézték minket. Liam értetlenül nézett rám míg Chris kicsit megnyugodva ült a helyén. Ő is látta, hogy nyitotta a száját csak ő nem tudott olyan gyorsan reagálni mint én.
- Elnézését kérjük. Biztosan félre hallottam. Kérjen bármit a ház vendége.
Kicsit lelkiismeretem volt, és szomorú voltam, hogy vissza kellett küldenem a csodás vacsorámat és helyette saláta ettem. Chris mosolyogva nézett rám és azt küldte a tekintetével, hogy köszönöm.
Óvatosan rámosolyogtam majd elkezdtem enni a salátámat csak, hogy itt még nem volt vége a vacsorának. Vagyis hát de ugyanis 5 perc múlva megszólalt a TV ami egy életre össze törte Liam szívét.