50

957 50 3
                                    

- Jó reggelt Álomszuszék! - suttogta a fülembe Chris és közben a meztelen hátamat simogatta.
- Mmmm.... csak még egy kicsit. - ásítok egy nagyot.
- Nem lehet. Ma jönnek Matt-ék.
- Ooo, tényleg. - nyitom ki szép lassan a szememet.
- Olyan csodálatos vagy reggel is! - cirógatja meg az arcomat.
- Olyan aranyos vagy! - adok egy gyors csókot majd boldogan a fürdőbe indulok.

- Nagyon izgulok. - mondom, miközben az evőeszközöket tettem szét az asztalnál.
- Miért izgulsz? - néz rám furán az asztal másik sarkából.
- Mert Matt fan vagyok és most végre találkozók vele. Istenem remélem, hogy ízleni fog neki az ebéd. - kezdem el még jobban idegesíteni magam.
- Selena, biztos, hogy ízleni fog Matt-nek az ebéd. A kedvenc kajáját csinálod, ami csak azért gáz mert még csak nem is én mondtam neked mit szeret hanem magadtól tudtad.
- Jaaaj. Mondtam már, hogy az egyik Ellen Show-ban mesélte el.
- Aha. Tuti, hogy velem még egy Ellen Show-t sem láttál.
- Jaaaj Szerelmem ne legyél már ilyen. Veled is láttam már.
- Aha, csak egynek mond meg a témáját.- nevet.
- Jaaaj jól van megfogtál, tényleg nem láttam még egyet sem, de minek nézzem meg, ha a világ legjobb pasijával lehetek egy ágyban és igazából veled élek. - adok egy csókot szájára.
- Bármit mondasz azért örülnék, ha a következő adást megnéznéd. Hétfőn megyek forgatni és kedden lesz a TV-ben. Nagyon fontos, hogy megnézd.
- Meg nézem szerelmem!- adok egy hatalmas csókot majd rá csapok izmos fenekére.
- Tudod szarul esik, hogy azt gondolod, hogy nem láttam veled egy Ellen Show-t sem. Mert az van, hogy az összeset láttam veled is meg Matt-el is sőt RDJvel is láttam. Tudod mielőtt megismerkedtünk én csak egy átlagos lány voltam aki beteg lovakkal foglalkozott és őrülten Bosszúállók fan volt, Aki mindent tudott a kedvenc szereplőiről. És igen aztán Chris be rakott a csoportba és megismerkedtem veletek. Egy hatalmas álmom vált valóra. RDJ a legjobb barátom lett és Sebastiannal randiztam majd végül Tommal jöttem össze aztán szakítottam vele miattad mert veled találtam meg azt a szerelmet amire mindig is vágytam. Úgyhogy ne gondold azt, hogy nem láttam egy részt sem. Vicceltem az előbb- néztem a szerelemtől ragyogó szemébe.
- Annyira szeretlek! - húzott magához és egy szenvedélyes csókot lehelt ajkamra.
- Én is szeretlek!
- Te vagy életem szerelme..... Tudod mit, utazunk el valahova. Bárhova, te döntsd el. Csak ketten elmegyünk egy kicsit pihenni.
- Jól van! Ez remek ötlet!- mosolygok rá nagyon boldogan. Annyira szerelmes vagyok ebbe a csodás férfiba, hogy az elmondhatatlan!

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now