47

1K 64 0
                                    

Liam-el egész nap együtt voltunk és olyan jól éreztük magunkat, hogy a vásárlás és ebéd után még át jött hozzánk és segített megcsinálni a vacsorát. Illetve inkább csak ült a pultnál és megállás nélkül beszélt.
- És beszéltél már azóta Mileyval?
- Nem. Beadtuk a válási papírokat és ennyi. Nem érdekel többé.
- Jaaj Liam, ez olyan szar lehet.
- Az is. Viszont kaptam egy film ajánlatot. Főszereplő lehetek benne.
- Ez szuper és mi a címe?
- Killerman.
- Azta, izginek hangzik.
- Az is, de nem tudom, hogy elvállaljam-e.
- Liam még jó. Kell neked egy kis figyelem elterelés. Menj és forgass. Jót fog tenni hidd el.
- Rendben. - mosolyog rám.
- Na kész is van a spagetti. Kérsz kávét?
- Igen, kérek szépen.
- Na akkor csinálok és menjünk ki a teraszra.
- Chris mikor jön?
- Olyan hét fele. Mennyi az idő?
- Fél hét.
- Itt vacsorázol ugye?
- Nem akarok zavarni.
- Liam ne hülyéskedj már. Te sosem zavarsz.
- Köszi Sel.
- Ugyan. - ölelem meg majd a kezébe nyomom a kávéját.
- És mi a helyzet Chrisel vagy a gyerekkel, hogy bírják.
- Minden rendbe van. Elsa nagyon aranyos be is mutatta a barátját a gyerekeknek. Chris meg minden hétvégén megy a gyerekekkel programozni.
- Na az szuper. Nagyon jól kezelik a dolgokat.
- Igen. Szerencsém van.

- Sziasztok. - sétált felénk Chris.
- Szia Bébi. - lép oda hozzám és egy csókot nyom a számra.
- Szia Liam. - pacsiznak le majd le ül közénk.
- Milyen volt a napod? - kérdezem meg. Látszott rajta, hogy nagyon fáradt.
- Hosszú volt a nap. Ma meg beszéltük, hogy sok részt újra kell forgatni mert nem lett minden tökéletes. Meg rengeteg fotózásra kell még menni. Mivel az utolsó Bosszúállók film ezért rengeteg dolog van.
- Jaaj szegénykém. Akkor sokat fogsz most dolgozni. - fogom meg a kezét.
- Igen. Ami nem baj mert imádom a munkám csak azt hittem most már többet lehetek itthon veled, de egyenlőre még nem.
- Nem baj. Viszont meg terítek itt kint Liam meg elmondja a jó hírt neked. - vigyorgok mint egy vad alma.
- Naa mi a jó hír. - vidult fel kicsit Chris is.
Én mosolyogva ott hagytam őket és mentem teríteni.

Vacsora után Liam haza ment Chris meg én gyorsan megetettük a lovakat majd együtt le fürödtünk.
- Holnap siess haza. Tom és a barátnője vacsorára jönnek.
- Rendben. És figyelj csak a hétvégére át hívhatom Mattet és Lucianat?
- Te most Matt Damonre gondolsz? Ide akarod hívni a házamba Matt Damont?
- Ööö.... igen Matt Damonre gondolok. Baj?
- Hogy baj -e? Dehogy baj. Matt Damon a nagy szerelmem. Egyszerűen imádom. És te jóban vagy vele. Ez elképesztő. - bolondultam meg mint valami tinédzser akinek azt mondják a szülei, hogy el mehet a Justin Bieber koncertre.
- Tudod, azt látom, hogy jobban örülsz Mattnek mint az összes Marvel színésznek akik ide jöttek hozzád bulizni és ebből RDJ a legjobb barátod, Tom Holland a volt barátod és itt vagyok én Thor a mennydörgés Istene a barátod akivel most is egy kádban fürdesz meztelenül.
- Tudod Chris az lenne a fura, ha ruhában fürödnénk. És amúgy is titeket mindig is szerettelek, de Matt. Matt volt a nagy szerelmem még egy bekeretezett képem is volt róla a szobámba.
- Na jó kezdek féltékeny lenni. Ez mikor volt? - neveti el magát.
- Hát lehetsz is. Gimis koromba.- nevetem el magam. Chris erre le fröcskölt.
- Naaa. - nevetek hangosan és vissza fröcsköltem.
- A gimis korod nem is olyan régen volt. - nevet majd megint lefröcskölt.
- Nem tehetek róla, hogy Matt Damon egy jó pasi és jó színész is. - erre megint kaptam az arcomba egy nagy adag fürdővizet.
- Ez rosszul esett. - sértődött meg.
- Ne legyél féltékeny a legjobb barátodra. - fröcskölöm le nevetve, erre ő vissza fröcskölt és ez így ment egy ideig. Mire abba hagytuk a vízi csatát az egész fürdő vizes volt.
A fröcskölés végén Chris mosolyogva magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt.
- Annyira szeretlek! - simogatom végig a borostás arcát.
- Én is szeretlek! - húzott magához és még egy kicsit csak ott feküdtünk a meleg vízben. Ahogy ott feküdtem Chris mellkasán és a karjával magához szorított egyszerűen hatalmas biztonságban éreztem magam.
- Chris remélem tudod, hogy nekem most már te vagy a legdögösebb pasi és a legjobb színész.- nézek rá.
- Reméltem is. - add egy csókot ami eléggé hosszúra sikerült olyannyira, hogy észre sem vettem mikor Chris felkapott és vizesen az ágyban folytattuk a dolgokat.

- Jó éjt Chris! - suttogom kifáradva.
- Jó éjt Bébim! - aludtunk el egymást átölelve.

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now