29

1.8K 100 2
                                    

Gyorsan elkészültem mert Liam tényleg fél óra múlva már be is kanyarodot a lovarda parkolójába.
- Sziaa.- szállt ki mosolyogva az autójából.
- Szia.- öleltem meg.
- Indulhatunk?
- Persze csak egy percet adj még.
- Bármennyit.- kacsint.
Gyorsan beszaladtam a táskámért és már mentem is a kocsihoz.

- Hol van most Tom?- néz rám egy piros lámpánál megálva Liam.
- Most Velencében forgatják a Pókembert.
- És meddig van el? - indul el újra az autóval.
- Hát ma reggel azt mondta, hogy még 2 hétig biztos ott vannak aztán meg megy tovább Prágába forgatni szóval az is biztos eltart két hétig. Mentem volna vele, de a lovak miatt egyáltalán nem tudok el menni.
- Értem. - pillant felém.
Hamar megérkeztünk a gyönyörű házhoz és már indultam is be.
- Selena.- kiabálta a kis Rose és a nyakamba ugrott.
- Szia törpe.- adok egy puszit a homlokára.
-Liam. - veszi észre a nagybácsiját.
- Szia Manó.- veszi át tőlem a gyerkőcöt.
- Selena, Liam.- indul el felénk Chris mosolyogva. Chris jó szorosan megölelt majd az öccsét is köszöntötte.
Miután mindneki köszönt mindenkinek leültünk vacsorázni. Azt tudni kell, hogy Elsa istenien főz.
- Na és miről akartatok beszélni?- nézek érdeklődve körbe.
- Megyünk Ausztráliába.- mondta Chris.
- Az király. Jövök szívesen locsolni minden nap.
- Te miről beszélsz? - neveti el magát Chris.
- Hát mentek Ausztráliába. Gondolom az egész család és azt akarjátok, hogy én meg figyeljek a házra meg locsoljak.
- Nem. Mi azt mondjuk, hogy megyünk Ausztráliába és te is jössz velünk.- mosolyog rám Chris.
Mindneki engem nézz. És az igazság, hogy meghatódtam. Nem gondoltam volna, hogy a családi nyaralásukra engem is elvisznek.
- Srácok ez nagyon rendes tőletek, de nem fogadhatom ezt el. Amúgy is a lovakat nem hagyhatom magukra.- nézek szomorúan a srácokra.
- Dehogynem. Tudod Miley apjának rengeteg lova van és ha ők nincsenek itthon akkor egy nagyon kedves bácsi és néni vigyázz az állatokra. Szóval megbeszéltem velük, hogy amíg nem vagyunk itthon nálad lesznek és vigyáznak a lovakra. Előre kifizettem őket, úgyhogy minden okes. Már csak pakolnod kell.- kacsint rám Liam. Erre mintha egy kicsit meg feszült volna Chris, de nem foglalkoztam vele.
- Srácok ez nagyon kedves tőletek, de nem tudom Tom mit szólna hozzá.
- Tom benne van. Elmondtuk neki, hogy elvinnénk téged és azt mondta, hogy nagyon örül neki és csatlakozni fog az utolsó héten. - meséli Elsa.
- Hát ez esetben.. Mikor indulunk????- kérdezem nagyon boldogan.
- Vasárnap reggel. - mondta Luke
- Rendben szóval van két napom pakolni. Hát király köszönöm. Szeretlek titeket srácok.
- Mi is szeretünk téged. - mosolyog rám Liam.

Vacsora után elkezdtem össze szedni a holmimat és kezdtem elköszöni mindenkitől.
- Selena haza viszlek.- mondta Chris.
- Ne hülyéskedj majd én haza viszem. - nézett Liam Chrisre.
- Srácok nem kell. Hívok egy taxit.
- Na ne hülyéskedj.- nézett rám Chris szigorúan.
- Majd én haza viszem.- lépett mellém Luke.
Valamiért Luke-kal senki nem mer veszekedni ezért a fiúk abba hagyták a veszekedést én pedig adtam Elsanak egy utolsó puszit és megköszöntem vacsit majd Chrishez léptem.
- Köszönöm ezt a lehetőséget.- nézek mélyen a szemébe.
- Ne hülyéskedj! - suttogja, majd ad egy puszit a homlokomra.

Luke nem sokat beszélt út közben csak egyszer szólalt meg, de az egész érdekes volt.
- Ne enged, hogy veszekedjenek rajtad.
- Nem engedem ezt, hogy érted?- nézek értetlenül a legidősebb Hemsworthra.
- Mindkettőjük házas és Chrisnek van 3 gyereke is. Neked meg ott van Tom. Ne csinálj semmi baromságot.
- Még mindig nem értem miről beszélsz.- ráncolom össze a szemöldököm.
- Figyelem az öccséimet egy ideje és megváltoztak. Liam össze veszet Mileyval és most nem is lakik otthon. Nálam van.
Chris mindig mintha máshol járna sose figyel semmire. Valamelyik nap Elsa sírva hívott fel mert azt gondolja, hogy Chris megcsalta. Persze sikerült megnyugtatnom, hogy semmi ilyesmiről nincs szó egyszerűen kivan fáradva a sok forgatástól. Erre jött az ötlet a nyaralás, hogy az egész család együtt és milyen jó lesz, de erre Chris azt mondta, hogy nem akar itt hagyni egyedül mert Tom nincs itt és nehogy legyen valami veled még nem vagyunk itthon. Erre Liam azt monda vigyünk magunkkal. Persze mind bele egyeztünk mert szeretünk, de mind tudjuk, hogy Chris és Liam ötlete volt. Szóval az a lényeg, hogy figyelni foglak titeket és ajánlom, hogy te se tegyél rá egy lapáttal és ne kezdj ki az öccséimmel mert mind a kettőjüket egy szerető feleség és gyerekek várják haza. - fejezte be mondandóját és leállította a motort. Mert amíg beszélt észre se vettem, hogy megérkeztünk.
- Szerintem én jobb ha most megyek.
Köszönöm, hogy haza hoztál.- nézek rá majd kiszálltam a kocsiból.
- Jó éjt Selena.
- Tudod szerintem nincs igazad. És a srácok felnőtt emberek nem neked kell megoldanod az Ő problémájukat. - mondom ki az utolsó gondolatot majd bemegyek a házba.

Telefonhívás: TomHolland —> SelenaGillan

TomHolland: Szia Manóm. Milyen volt a mai napod?
SelenaGillan: Hát eléggé fárasztó. Ma Hemsworthéknál vacsoráztam. Mondták, hogy te is jössz Ausztráliába az utolsó héten.
TomHolland: Igen, megyek én is. Már nagyon hiányzol.
SelenaGillan: Te is nekem Tom.
TomHolland: Nem haragszol ha most lerakom mert nagyon fáradt vagyok.
SelenaGillan: Dehogy haragszom. Aludj jól. Szeretlek.
TomHolland: Én is szeretlek!

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now