Este Elsa elkezdte a vacsorát csinálni. A fiúk még nem értek haza. Kb egy órája hívott Chris és mondta, hogy még nem találták meg Liamat. Éppen a poharakat helyeztem az asztalra mikor becsapódótt a bejárati ajtó.
- Liam! - könnyebülök meg.
Liam rám sem nézz csak elindul a szobája felé. Rá néztem Elsara egy egy pillantásból megbeszéltük, hogy én beszélek Liamel ő meg fel hívja az idősebb Hemsworth tesókat, hogy meg van az öccsük. Gyorsan fel szaladtam a lépcsőn egyenesen Liam szobája felé. Az ajtó előtt megálltam és mielőtt be kopogtam vettem egy mély levegőt.
- Liam kérlek engedj be.
- Gyere.- suttogja olyan halkan, hogy szinte alig hallottam. Az ajtón belépve annyit láttam, hogy Liam a terasz ajtóban áll és az óceánt nézi.
Óvatosan oda léptem a fiú mellé és gyengéden megfogtam a karját.
- Sajnálom Liam! - mondtam halkan.
Liam nem szólt semmit csak nézett ki az ajtón.
- Liam tudnod kell, hogy én nagyon szeretlek téged és nem akartalak megbántani csak egyszerűen nagyon gyorsan történt mind.....
- Engem nem érdekel, hogy mi történt. Tegnap előtt még azt mondtad nekem, hogy nem jönnél össze velem, de Chrisel sem. Ezt mondtad erre még aznap este kint smároltok a parton. Hazudtál! - nézett szomorúan a szemembe.
- Nem akartam hazudni neharagudj. - mondtam, de egyszerűen nem bírtam a szemébe nézni.
- Az elmúlt 4 napban elvesztettem két fontos nőt is az életemből.- gördült le egy könnycsepp az arcán.
- Héé. Engem nem vesztetél el, itt vagyok neked. Mindig itt leszek!- törlöm le arcáról a könnyeit.
- Liam én nagyon szeretlek téged és mindig itt leszek veled, de bármennyire próbálkoztam egyszerűen nem tudtam többet érezni irántad.
Liam sóhajtott egyett majd óvatosan rám nézett.
- Ne haragudj, hogy így reagáltam. Nagyon szeretlek Selena.
- Nem haragszom. Te ne haragudj rám.- mosolygok rá.
- Na gyere ide. - mondja Liam majd jó szorosan megöleli Selenat.
Az ölelésünket a telefonom csörgése zavarta meg. Nem foglalkoztam vele csak öleltem tovább, de a csörgése nem akart abba maradni.
- Menj vedd fel. Nagyon szeretne veled valaki beszélni.- engedet el Liam.
Sóhajtva ott hagytam a srácot majd meg sem nézve felkaptam a telefont.
- Igen?
- Te lány. Elutaztál két hete és azóta mindennap címlapon vagy. - hallom meg RDJ hangját.
- Ahhh ne is mond. Borzasztó. - sóhajtottam.
- Szerelmes beléd. - mondta és a hangjából hallottam, hogy mosolyog.
- Ki? - nézek furán mintha látna.
- Ugyan ki. Hát Chris.
- Honnan veszed?
- Tegnap mondta. Beszéltünk és kérdeztem, hogy most akkor mi van. És ő azt mondta szerelmes beléd. - én csak elpirulva ültem le az ágyamra. Egyszerűen nem tudtam megszólalni.
- Most tuti, hogy mosolyogva vörös fejjel ülsz. - mondta nevetve.
- Én is szeretem őt. - mondtam halkan.
- Jaaaj te lány. És mi van a Pókemberrel?
- Szünetet kértem, de ami azt illeti szerintem neki sem baj hiszem Zendayaval eléggé össze melegedtek megint.
- Hát igen. De azért szomorú. Tegnap este beszéltük és elmondta, hogy a szerelme irántad nem múlt el és azt, hogy most külön vagytok csak miattad fogadta el mert azt akarta, hogy neked jó legyen. - miközben RDJ ezt mesélte Chris nyitott be a szobába.
- Figyelj Vasemberem! Muszály mennem, de két nap múlva megyünk haza és találkozunk. Nagyon szeretlek puszi. - meg sem vártam mit mond már rá is nyomtam a telefont és mosolyogva dobtam le az ágyra.
- Sziaaa! - mondtam.
- Sziaa. Beszéltél vele? - nézett rám.
- Igen. Megbeszéltük a dolgokat. Megnyugodott, de azért ma ti is beszéljetek nyugodtan. Amikor csak ketten vagytok.
- Fogok is beszélni vele még vacsi előtt.
- A vacsi mindjárt kész, szóval most menj.
- Jó.- de ahelyet, hogy ki ment volna oda lépett hozzám és megcsókolt. Egyszerűen nem akartam elengedni. Annyira szeretem.
- Menj.- toltam el magam nagy nehezen.
- Szeretlek! - mondta és már indult is ki a szobából, de utána kapva meg állítottam.
- Én is szeretlek Chris. - mondtam mosolyogva, majd egy utolsó csókot leheltem puha mézédes ajkára aztán gyorsan ki toltam az ajtón.Ne haragudjatok, hogy ilyen régen írtam. Remélem tetszik ez a rész.
🌻❤️🌻❤️🌻❤️🌻❤️🌻❤️🌻