Egy hete jöttünk haza Ausztráliából. Chrisel minden rendben van most is éppen díszíti a kertet én meg Dajkán lovagoltam. Muszály edzenünk mert hétvégén versenyem van és vagy három hétig nem edzettünk.
- Vigyázz magadra Bébi! - kiabálja Chris.
Mosolyogva felé nézek.
- Én mindig. Mikor jönnek a többiek?- kérdem kíváncsian.
- Jeremy, RDJ, Scarlett és Chris hétre mondták, hogy jönnek.
- Király. És Tom? Sebastian? - kérdeztem kínosan.
- Sebastian hozza a barátnőjét ők később jönnek csak..... Tom még nem jelzett vissza. - mondta szomorúan.
- Mit is vártam. - mondtam magamnak halkan.
- Sajnálom!
- Nem kell. Szeretlek. Edzek még egy kicsit. - küldtem egy puszit Chrisnek.
Ahogy ott állt és nézet egyszerűen büszkén elmosolyodtam. Imádom ezt az embert.Hat órakor leszálltam Dajkáról, gyorsan meg csutakoltam, majd mentem készülődni, de egy valami nagyon zavart és nem bírtam ki, hogy ne hívjam fel.
Hívás: Selena —> Harrison
Harrison: Háló.
Selena: Sziaa! De jó, hogy felvetted.
Harrison: Persze, hogy felveszem. Hogy vagy?
Selena: Én jól, de Tom hogy van.
Harrison: Hát figyelj Selena, az van, hogy szarul van. Próbál Zendayaval elfelejteni, de nem jön neki össze bármennyire próbálja mutatni. Engem nem tud át verni.
Selena: Értem. Nem válaszol a hívásaimra.
Harrison: Csodálkozol. Telefonon szakítottál vele, aztán másnap össze jössz az egyik munka társával/barátjával.
Selena: Igaz, de az van, hogy látni akarom.
Harrison: Tudom, de most idő kell neki!
Selena: Gyertek el este.
Harrison: Nem ígérem, de megpróbálok beszélni vele.
Selena: Köszönöm!
Harrison: Nincs mit! Később hívlak.
Selena: Okés, puszi.Szipogva mentem el készülődni. Nem akarom, hogy lássa rajtam Chris, hogy sírtam, mert bármennyire megértené tudom, hogy nem esne jól neki, hogy más miatt sírok.