28

1.6K 99 0
                                    

- 1 évvel később -
1 év alatt olyan sok dolog történt velem, hogy nem is tudom hol kezdjem. Szóval a lovardában tartottam egy bulit ahol Sebastiannak össze törtem a szívet Tommal pedig összejöttem. Na ez óta csak 3 dolog változott ami fontos: az első, hogy Sebnek kellett egy kis idő, de aztán sikerült megnyugodnia és tovább lépnie. Lett is egy nagyon aranyos barátnője. Én együtt vagyok Tommal és minden rendben van közöttünk, sőt össze is költöztünk.
A második dolog, hogy a buli után 3 hónappal Hemsworthal kezdtem el nagyon sokat beszélgetni végül olyan jóban lettünk, hogy az egész családját megismertem és mindenkivel olyan jóban vagyok mintha a tesóim lennének. Igazából minden nap beszélek vele is meg a tesóival még egy közös csoportunk is van. Nagyon szeretem őket. Chris 3 gyerkőce a világ legédesebb gyerekei na és Chris felesége Elsa nagyon aranyos egy nő. Mindig segít nekem és mindent meg lehet vele beszélni olyan mintha a nővérem lenne. Szóval a lényeg, hogy nagyon jó a kapcsolatom velük.

Messenger: Hemsworth brothers —> Selena Gillan

ChrisHemsworth: Selena! Van egy meglepetésünk, de nem messenger téma. Át jössz ma?
LiamHemsworth: Jaa én is megyek át. Ha gondolod el megyek érted Sel.
SelenaGillan: Okés srácok, szívesen át megyek ma úgy sincs itthon Tom. Liam hányra vagy itt? 😊
LiamHemsworth: 30 perc. Sietek drága. 😏
ChrisHemsworth: Miley, hogy van Liam?🤔
LukeHemsworth: Jesszus hagyjuk már abba ezt a gyerekes viselkedést!😒
SelenaGillan: Szeretlek Titeket!😂😂😂
ChrisHemsworth: Mi is szeretünk téged!❤️😁

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now