42

1.1K 69 3
                                    

Hét órakor pontban megérkeztek a többiek, úgyhogy vidáman szaladtam eléjük és köszöntöttem őket.
- De jó látni titeket. - mondom boldogan és közben mindenkit megölelgettem.
- Hát titeket is jó látni. Micsoda színetek van, és milyen vidámak vagytok. - mondja Amerika Kapitánya. Hemsworthal mosolyogva össze néztünk majd a többiekre.
- Gyertek menjünk be. Kértek kávét vagy valami üdítőt, vizet?
- Én egy kávét kerek szépen, de megyek és segítek neked. - mondja RDJ.
- Nagyon kivirult vagy. - mondja mosolyogva.
- Hát igen. Életembe nem voltam még ilyen boldog és szerelmes.
- Látszik rajtad, de Chrisen is látszik. Mindketten vidámak vagytok és tök jó ezt látni.
- Jaaj nagyon hiányoztál már. - ölelem meg.
- Te is nekem.- ölelt, majd hirtelen megszólalt a telefonom.
- Ne haragudj, de ezt gyorsan felveszem.

Hívás: Harrison —> Selena

Selena: Szia!
Harrison: Szia. Figyelj, ne haragudj, de ma nem megyünk. Viszont holnap kimegyünk Tommal és beszélgettünk. Okés?
Selena: Rendben. Chris holnap a gyerekekkel el megy programozni, úgyhogy tudunk majd nyugodtan beszélgetni.
Harrison: Na király. Akkor holnap hívlak, ha indulunk.
Selena: Rendben, puszi!
Harrison: Puszi!

- Ki volt az?
- Harrison. Holnap eljön Tommal és beszélgetünk egy kicsit.
- Na az nagyon jó. Most elvileg van egy lány aki tetszik neki. Lehet azt is elmeséli majd.-mosolyog rám.
- Remélem.
- Várjuk a kávét!- jön be a konyhába a szerelmem.
- Viszem.- válaszoltam.
A teraszon leraktam a kávét a vizet meg a poharakat mikor Chris megsimogatta a derekamat.
- Szerintem megjöttek Sebastianék.
- Megnézem.
Mikor a parkolóhoz érek egy Mercedes terepjáróval találom szembe magam rajta egy nagy piros masnival.
- Azt a kurvaa! - kiabálom.
- Remélem tetszik.- suttogja Chris a fülembe.
- Ez az enyém? - sírom el magam örömömben.
- Ez a tiéd szerelmem! - csókol meg.
- Annyira köszönöm. Nem kellett volna.- sírok még mindig örömömbe majd egy hatalmas csókot leheltem ajkára. Mikor eltávolodtam vettem észre, hogy a többiek is ott állnak mögöttünk.
- Ti ezt tudtátok? - kérdezem.
- Persze, hogy tudtuk mi vagyunk a bosszúállók. - mondja magabiztosan RDJ.

INSTAGRAM:

chrishemsworth és további 1 972 628 személy kedvelte

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

chrishemsworth és további 1 972 628 személy kedvelte.

SelenaGillan: I love you Chris Hemsworth. ❤️
I love you Mercedes - Benz Terepjáró ❤️

robertdowneyjr: Az igen. Megérdemelted. ❤️❤️
chrishemsworth: Nagyon szeretlek Selena!❤️❤️
elsapatakyconfidential: Csodálatos!❤️😇
tomholland2013: Nagyon Cool!😎😎
liamhemsworth: Elég jó!😎❤️🤔

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora