54

916 41 3
                                    

- Selena Gillan hozzám jössz feleségül? - nézett rám csillogó szemekkel.
- Igen,..... persze! - nézek rá örömtől könnyes szemekkel. Annyira boldog voltam és ahogy láttam Chris is és könnyes szemmel föl is húzta ujjamra a legszebb gyűrűt ami csak létezett.
Mindenki tapsolva, vidáman gratulált, de akadt olyan is aki szemét törölgette.

Miután mindenki lenyugodott és újra vissza tértünk az ivászatra és táncolásra mosolyogva léptem oda az én egyetlen Vasemberemhez.
- Gratulálok Drágám! - karolja át derekamat.
- Köszönöm. - nézek rá meghatódva.
- Szeretlek ugye tudod!
- Tudom. És én is szeretlek téged! - Sírom el magam ma már századszorra.
- El sem hiszem, hogy ennyi idő eltelt az első találkozásunk óta.
- Hát igen én sem. Emlékszel mikor még Tommal randiztam. - merengtem vissza a múltba.
- Durva időszak volt. - nevet.
- Hát igen. És nézd meg milyen szép barátnője van. Sokkal boldogabb és ezt olyan jó látni.
- Te is sokkal boldogabb vagy. - néz rám.
- Igen. Sokkal boldogabb vagyok mert úgy érzem tényleg meg találtam életem szerelmét és az, hogy Ő is ezt érzi ennél nem is kell több. - nézek Chris felé aki éppen Markkal és Tommal nevetett valamin.
- Most megyek pisilni. - néz rám Robert.
- Rendben, menj pisilni. - nézek utána nevetve.
Ahogy vissza fordultam, láttam hogy Chris a drága Amerika Kapitánya is egyedül ácsorog így mellé sétáltam.

- Mi a helyzet? - néz rám kedvesen.
- Csak meg akartam köszönni.
- Mit?
- Azt, hogy bele raktál abba a csoportba. - nézek rá hálásan.
- Életem legjobb döntése volt. - néz rám mosolyogva. Nem szóltunk többet egymáshoz csak álltunk a teraszon vidáman és néztük a többieket. Nem kellett már semmit mondanunk mindent elmondtunk amit el kellett. Annyira jó volt. És ahogy megláttam a vőlegényemet Christől elnézést kérve oda léptem hozzá majd szorosan magamhoz húztam és megcsókoltam.
- Ezt most miért kaptam? - néz rám vigyorogva Chris.
- Mert szeretlek!
- Én is szeretlek. - add még egy csókot. - Táncolunk? - erre persze választ nem kaptam egyszerűen csak Chris szorosan megfogta a derekam. Én is át karoltam nyakánál és szerelmesen néztem rá.
Lassan táncoltunk és azt kívántam, sose múljon el ez a csodás este mert együtt lehetek a legjobb barátaimmal és életem szerelmével és ennél nem is kérhetnek többet.

Vége

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now