Miután a gyerekek és Luke elmentek a játszóházban Chris még gyorsan rá nézett Elsara aztán el indultunk életem legizgalmasabb és legfurább kirándulására.
- Hogy van Elsa? - kérdezte Liam.
- Jobban. Éjszaka volt nagyon rosszul.
- Sajnálom szegényt. - mondtam. Chris csak óvatosan rám mosolygot. Rengeteget sétáltunk úgyhogy megálltunk az egyik étteremnél amit út közben találtunk.
- Elmegyek mosdóba, mindjárt jövök. - álltam fel az asztaltól.
Éppen kezet mostam mikor kopogtak az ajtón.
- Pillanat.- gyorsan kinyitottam az ajtót amin egyből vissza lökött Chris.
- Tudom mit mondtam. És ne haragudj rám, de nem birok magammal.- mondta majd rátapadt ajkaimra. Olyan szenvedéllyel csókolt, hogy ilyet még talán Tomnál sem éreztem. Persze egyből vissza csókoltam és élveztem Chris meleg ajkát a számon.
Kicsit később meg próbáltam óvatosan el tolni magamtól Christ, ugyanis bármennyire imádtam ezeket a pillanatokat, de rá kellett jönnöm, hogy Liam kint ül az asztalnál és nem csinálhatjuk ezt vele.
- Vissza kell mennünk. Én megyek elsőnek. - mosolygok rá és mielőtt kilépek az ajtón nyomok egy utolsó csókot a szájára.Eléggé későn értünk haza, igazából már a gyerekek mind aludtak. Luke és Samantha (Luke felesége) a teraszon ültek és borozgatak.
- Sziasztok. Milyen volt a játszóház? - kérdezte mosolyogva Chris.
- Minden rendben volt. Amint haza értünk bedőltek az ágyba és elaludtak.
- Minden nap el kell vinni őket. - nevet Chris.
- Srácok, köszönöm a mai napot. Én megyek és le zuhanyzom. - mosolygok rájuk majd megöleltem Liamat után meg Christ akit talán kicsit tovább mint kellett volna. Észre is vettem, hogy Luke eléggé szigorúan néz rám.
- Jó éjt Samantha. Luke! - nézek rá is majd ott hagyom a Hemsworth tesókat meg Samanthat.Mielőtt lefeküdtem még gyorsan megnéztem az instát amin persze megint jót röhögtem.
Instagram:
liamhemsworth és további 5 681 971 személy kedvelte.
chrishemsworth: Egy csodálatos nap!🌴🌺
@liamhemsworth @SelenaGillanliamhemsworth: Micsoda ebéd volt!🤤
SelenaGillan: Hát Liam ha neked csak az ebéd maradt meg akkor nagy gáz van. 😂😂
Megint lemaradtam a képről!!!😒😒 @chrishemsworth
hemsworthluke: ❤️❤️
chrishemsworth: Sajnálom @SelenaGillan😔😔❤️❤️❤️
username1: De jó nektek!😊😊😍
username2: Jó látni, hogy Liam jól van a történtek után és, hogy vele van a családja.❤️🙏🏾
username3: És persze Selena. Miért hagytátok le megint a képről?😂😂
tomholland2013: Tényleg lehagytátok a képről szegény Selenát?😂😂😂Hívás: Tom —> Selena
Tom: Szia Drágám. Milyen volt a mai napotok?
Selena: Szia! Nagyon jó volt. Egész nap kirándultunk.
Tom: Jaa láttam. De hogy hogy csak hárman voltatok. Láttam, hogy Chris csak téged és Liamat jelölte meg.
Selena: Elsa beteg lett, Luke és Samantha pedig elmentek a gyerekkel játszóházba.
Tom: Értem. Örülök, hogy jól meg vagytok ...
Selena: Tom figyelj. Beszélnünk kell. - vágtam bele a szavába.
Tom: Mond.
Selena: Tudom, hogy nem telefon téma, de egyszerűen már nem birom.... Tom muszály szünetet tartanunk.
Tom: .......... Értem. Végülis sosem vagyunk együtt. Ha neked szünetre van szükséged akkor most hagyjuk egymást egy kicsit. - mondta szomorúan.
Selena: Ne haragudj Tom.
Tom: Nem haragszom. Most jobb ha megyek. Szia Selena.
Selena: Szia Tom!Érdekes módon nem voltam lelkileg rosszul a beszélgetés után. Nyilván nagyon sajnálom, hogy ezt telefonon közöltem vele, de egyszerűen még egy hónap amíg nem látjuk egymást és nem akartam így nyaralni, hogy a barátommal akit nagyon szeretek az ex barátnőjével van és mondjuk 2-3 naponta beszélünk telefonon 3 percet. Most egyszerűen a szívemre hallgattam nem az agyamra.
Már majdnem aludtam mikor kopogtak az ajtón és mivel nem volt energiám ki kelni az ágyból csak kiabáltam egyet hogy jöhet bárki is az.
Persze nem lepődtem meg azon amikor Chris lépett be a szobába.
- Van kedved még egy fürdéshez?
- Most? - nevetek fáradtan.
- Ha van kedved akkor 10 perc múlva a teraszon várlak. - mondta majd kiment a szobából.
Persze amilyen hülye vagyok persze, hogy volt kedvem. Így gyorsan felvettem egy fürdőruhát arra pedig egy lenge pólót.
Ahogy meg beszéltük 10 perc múlva elindultam a terasz felé. Amint ki értem a teraszra Christ láttam meg szörfnadrágban. Amint meglátta, hogy ott vagyok és nézem felcsillant a szeme és mosolyogva felém nyújtotta a kezét.
- Azt hitted nem jövök mi?
- Megfordult az agyamba, hogy amint kimentem vissza aludtál.- mosolygot rám.
A partra leérve fürdőruhára vetkőztünk és a kicsit már lehűlt óceánba mentünk.
A vízben állva Chrisre néztem.
- Gyönyörű vagy. - nézett rám ragyogó szemekkel.
- Szakítottam Tommal. - mondtam ki hirtelen.
- Mi?
- Illetve szünetet kértem. - mondtam az igazat.
- Sajnálom.
- Ne sajnáld. Úgy is tudom, hogy nem komolyan gondolod.
- Ezt meg honnan veszed? - nevet. Én csak komolyan néztem rá és a meleg mellkasára tettem két kezem.
- Miattad tettem. Mert úgy szeretnék veled lenni, hogy nincs a világ másik felén a barátom.
Chris olyan mélyen nézett a szemembe, hogy egyből felfedeztem a vágyat a gyönyörű kék csodákban.
-Chris.- suttogtam.
- Selena. - mondta ki a nevem olyan csodásan mint még senki.
Chris közelebb hajolt hozzám és olyan lágyan és szenvedélyesen csókolt meg, hogy mindent ki tudtam venni belőle. Egyszerűen kétszer csókoloztunk már, de ez most más volt.
Chris óvatosan össze érintete a homlokunkat.
- Szeretlek Selena Gillan!!!- mondta ki.
- Én is szeretek Chris Hemsworth.- mondtam öröm könnyes szemekkel.
Chris mosolyogva újra megcsókolt a csodás napfelkeltében.
Boldogok voltunk, de sajnos ez a boldogság nem tarthatott sokáig.