- Jó reggelt Bébym! - nyom egy puszit a számra Chris.
- Sziaa!
- Ma délre be kell mennem a Marvel stúdióba.
- Rendben. Nekem is van pár elintézni valóm. Jaa és majd elfelejtettem holnap jön Tom meg az új barátnője. Itthon leszel ugye?
- Persze!
- Meddig leszel bent?
- Nem tudom, lehet hogy csak késő délután engednek el.
- Okés, majd úgy is beszélünk.- adok a szájára egy puszit majd ki kelek a meleg ágyikóból.
- Segítsek meg etetni a lovakat?
- Nem kell, pihenj csak.
- Szeretlek!
- Én is!A lovak etetése közben elkezdett rezegni a telefonom amin kicsit megijedtem mert hajnali 5kor nem szoktak hívni.
- Liam..... Miért hív Liam ilyenkor? - kérdezem Dajkától.Hívás: Liam —> Selena
Liam: Szia! Bocsi, hogy ilyenkor zavarlak.
Selena: Szia. Semmi baj, éppen a lovakat etetem.
Liam: Ma ráérsz délelőtt?
Selena: Persze. Miért? Mit csinálunk?
Liam: Gondoltam bemehetnék a városba vásárolni ezt azt meg kajálhatnánk is.
Selena: Azta, mintha egy barátnőm mondta volna a programot. - nevetek.
Liam: Hát mit lehet tenni. - nevet.
Liam: Na akkor benne vagy?
Selena: Persze. Értem jössz? Vagy menjek be én és találkozunk valahol?
Liam: 10re ott vagyok érted.
Selena: Okés. Puszi.
Liam: Puszi.A telefonomat vissza raktam a zsebembe majd befejeztem az etetést és vissza mentem a házba Chrishez.
- Liam hívott.
- Mit akart? - tette le a telefont a kezéből.
- Elhívott vásárolni és ebédelni.
- A testvérem hivatalosan is lány lett. Milyen programok ezek? Most ez vagy ilyen BFF dolog vagy randizni akar.
- Ne hülyéskedj már. Miley ott hagyta szomorú. Kell maga mellé valaki. Egy kicsit együtt vagyunk majd haza jövök. És itthon várlak fincsi vacsorával. - nyomok egy puszit a szájára.
- Gyere igyunk kávét.
- Jaaj, had igyam meg az ágyba. - néz rám kis kutya szemekkel.
- Nem Chris. Három napja kérem, hogy a teraszon igyuk meg. Csodásan oda süt a nap.
- Jó, de csak azért mert szeretlek!
- Én is. - adok neki egy jó hosszú csókot, amit Chris nem nagyon akart abba hagyni.
- Te kávézni akarsz a teraszon. Én meg veled akarok lenni. - nézz rám perverz vigyorral.
- Na jó, de aztán kávézunk. - adom be a derekam. Na nem mintha annyira kellett volna erőltetni a dolgot.Mosolyogva és elfáradva ittam a finom kávémat és ahogy oldalra néztem a Szerelmem is csak vigyorogni tud.
- Olyanok vagyunk mint valami tinédzserek. - nevetem el magam.
- Tudod az van, hogy a szex mindig jó, de veled egyszerűen elképesztően jó. Meg merek esküdni, hogy veled a legjobb.
- Édes vagy. - adok neki még egy csókot amit persze meg is zavartak.
- Sziasztok. Sétál felénk Liam.
- Szia. Már ennyi az idő? - nézek rá kíváncsian.
- 9:56 van. Szia Tesó- pacsiznak egyet.
- Na akkor Liam maradj itt, Beszélgessetek én meg fel öltözöm.
- Oké.
Ott hagytam őket úgy is ritkán vannak együtt én meg gyorsan elkészültem.