51

911 50 6
                                    

Instagram:

mileycyrus és további 1 478 952 személy kedvelte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

mileycyrus és további 1 478 952 személy kedvelte.

celebsztori.hu: Liam Hemsworth máris tovább lépett!
Tegnap este szemtanúk látták, hogy az Éhezők Viadala sztárja és Eiza Gonzalez (énekesnő, színésznő) egy parkolóban csókoloztak. Sokáig azt gondolták a rajongók, hogy a válás után Liam Selena Gillanal fog tovább lépni, de Selenának elég komoly lett a kapcsolta Chrisel (Liam bátyjával), így az énekesnőt választotta.
De vajon mennyire komoly?
Amint többet megtudunk itt azonnal le írjuk.

Elképedve olvastam a cikket majd Chris kezébe adtam a telefont.
- Elképesztő ez az ember. Még csak el sem mondat. - háborodott fel az én szerelmem.
- Hát, holnap át jön és akkor remélem elmondja a dolgokat.
- Nem is tudtam, hogy jön.
- Én hívtam át.
- Ööö... remélem nem későn szólok, hogy holnapra át hívtam mindenkit. - néz rám kiskutya szemmekkel.
- Mégis ki mindenkit? - nézek rá mérgesen.
- Chris, RDJ, Tom, Tom barátnője, Seb, Seb barátnője, Scarlett, Jeremy, Benedict és ezek szerint Liam.
- Nézd Édes, nekem nem baj, hogy jönnek, de legközelebb szólj hamarabb légyszi. - simitom a szakállas arcát.
- Neharagudj.
- Nem haragszom. Úgy imádom amikor van szakállad.
- Tudom, hogy szereted. - mosolyog perverzen.
- Szeretlek. - húzom magamhoz.
- Én is szeretlek. - Csókol meg.
- Megjöttek. - tolom el magamtól majd Chris kezét megfogva elindulunk a parkoló felé.




- Nagyon örülök, hogy megismerhettelek titeket. - ölelem meg Lucianat, majd Matthez lépek.
- Nagyon örülök Matt. - ölelem meg Őt is.
- Én is örülök és nagyon finom volt az ebéd.
- Örülök. - mondom teljesen őszintén.
- Nagyon szeret téged. - mondja, majd mégegyszer Chrishez fordult és lepacsiztak.
Mosolyogva néztem ahogy beszállnak a kocsiba és elhajtanak.
- Nagyon jól éreztem magam! - mosolygok mint a vadalma.
- Örülök Szívem!- nyom egy puszit a homlokomra majd boldogan besétálunk a házba.

- Minden oké? - fordulok Chris felé az ágyban.
- Persze. - mondja nem túl meggyőzően.
- Ha bármi van azt elmondhatod, ugye tudod? - fogom meg a kezét.
- Csak kicsit izgulok.
- Miért?
- Áhhh.. mindegy most inkább aludjunk. - kapcsolja le a kis olvasólámpát.
Furán éreztem magam, egyszerűen nem tudom mi ütött belé. Fél órája minden okés volt most meg látom, hogy van valami baja, de nem hajlandó elmondani illetve csak annyit, hogy izgul. De mégis mi miatt. Nem értem.

Aztán rájöttem mi miatt izgult Chris és az életem teljesen megváltozott.

Véletlen Üzenet  BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now